Uit welk jaar komt mijn K98? (heb alleen de kolf!)

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ah oke, want bij uitrusting is het bijv. GXY42 (waarvoor de 42 het jaartal is). Dacht dat het ook zo bij wapens was, maar ben daar niet bepaald in thuis dus.
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

SiNiStEr schreef:
sturmman schreef:Vind je...de kolf is ook niet helemaal goed meer. Is in gezaagd enz.

Ik zou iig er geen 100 voor overhebben!

Sbas
Ik vind het ook erg jammer van zo'n mooie kolf, maargoed uiteraard moet iedereen het zelf weten. Daar kunnen wij niet over oordelen wat hij met zijn kolf moet doen. :|
Dat zeg ik ook niet...ik zei alleen dat ik het geen 100 waard vind! ;) Wat hij met die kolf doet moet hij zelf weten!

Svas
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

sturmman schreef:
SiNiStEr schreef:
sturmman schreef:Vind je...de kolf is ook niet helemaal goed meer. Is in gezaagd enz.

Ik zou iig er geen 100 voor overhebben!

Sbas
Ik vind het ook erg jammer van zo'n mooie kolf, maargoed uiteraard moet iedereen het zelf weten. Daar kunnen wij niet over oordelen wat hij met zijn kolf moet doen. :|
Dat zeg ik ook niet...ik zei alleen dat ik het geen 100 waard vind! ;) Wat hij met die kolf doet moet hij zelf weten!

Svas
Ik heb er niks mee gedaan, ik zou zelf dit ook niet doen. Maar het voordeel vond ik dat ik 2 vliegen in 1 klap sloeg (een K98 gekocht (ok, niet kompleet) en een luchtbuks (voor 100 euro ook niet duur)).
Gebruikersavatar
luc
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 apr 2005, 18:04
Locatie: eeklo , oost vlaanderen
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 2 keer

Bericht door luc »

Met een beetje geluk staat de datum onder de kolfplaat in het hout
http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie