Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wessel schreef:Ik ben redelijk zkere dat hij echt is . Kijk maar eens naar de staat , hij ziet er heel gebruikt uit .
Als jij op dat argument je aankopen doet, heb je een grote kans dat je veel repro spul in je collectie hebt zitten.... ooit gehoord van spulen 'agen' en Weatheren, oftewel repro spul er oud uit te laten zien...
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Ik vertrouw hem niet helemaal. Volgens mij is het een "artificially aged" repro P38 holster. Het holster is namelijk duidelijk bekrast met een of ander voorwerp. De hoeveelheid krassen erop is niet echt natuurlijk. Ook de stempels op de achterkant vervaagden vaak niet zo makkelijk daar ze er over het algemeen redelijk goed in stonden. Maargoed dat laatste kan ik nog inkomen. De hoeveelheid krassen dus niet.
Verder lijkt het vakje voor het extra magazijn ook wel heel overdreven ingedrukt of beschadigd. Dan moet hij echt wel een aantal keer flink verdrukt ergens hebben gelegen wil je dat zo krijgen. Dat krijg je niet door normaal gebruik of opslag.
Maargoed dit is mijn mening. Hij zou goed kunnen zijn, maar ik vertrouw hem niet...
jeroen wo2 schreef:
the_king88 schreef:Hij ziet er wel goed gedragen uit of valt dat mee ?
Hij is idd veel gedragen denk ik
Daar kun je niet alles op afschuiven, deze zou dan wel heel overdreven veel gedragen en gebruikt zijn wil hij er zo uit komen te zien. Aigan my opinion...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dat maakt niet uit, dan nog lijkt het echt duidelijk weggekrast. Als je kijkt naar holsters met normale gebruiksschade(bekijk er bijv. maar eens een aantal op beurzen bij betrouwbare verkopers) dan zul je dit zo nauwelijks aantreffen.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Als jij op dat argument je aankopen doet, heb je een grote kans dat je veel repro spul in je collectie hebt zitten.... ooit gehoord van spulen 'agen' en Weatheren, oftewel repro spul er oud uit te laten zien...
Sorry jongen ,maar ik heb alleen originele stukken . Ik was zo slim om het eerst te laten navragen door experts