Arnhem

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat doet die multiplier met de combinatie Leibstandarte+Nederland+meidagen+Den Haag+fotoalbum?

Enkele voorbeelden...
Afbeelding
10 mei 1940: 15./LAH in Zwolle
Afbeelding
15 mei 1940: 15./LAH voor het Hotel des Indes in Den Haag
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wel apart dat ik nu al zes pb's heb van mensen die de foto's willen kopen (ze zijn niet tekoop) maar dat niemand hier even kan melden wat de waarde ongeveer zou zijn (zodat ik weet wat ik in huis heb).
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Bericht door LDO »

Harro,

Ik kan er eerlijk over zijn: ik zou het je niet durven zeggen.
Er tellen bij foto's zoveel persoonlijke dingen mee.
Een kennis van me kocht laatst op Ebay wat (2 of 3) foto's van een EK uitreiking op de boulevard in Katwijk aan Zee, mei 1940.
Hij was zwaar over de 100 euro kwijt, omdat hij naar later bleek tegen een handvol andere Katwijkers op zat te bieden.
En ik ben blij dat ze me ontgaan waren, anders had ik de prijs ook nog verder opgedreven.
En dat zal hier ook wel het geval zijn...
En daarbij nog de Leibstandarte?
Ze zullen een aardige cent op kunnen brengen, maar hoeveel...
A slaat u me hardstikke dood, ik heb er te weinig ervaring mee.

Als ik een euro per stuk zeg, bied je ze me dan voor twee euro per stuk aan? :evil:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bedankt voor de (poging tot) uitleg :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Ik kan je in deze ook erg slecht helpen, je zou TIM kunnen vragen, hij kan je zeker een redelijke indicatie geven.

Als je ze op de duitse ebay zou zetten dan zal de prijs toch minimaal richting de 40-50 euro gaan....
In schril contrast, ik heb een halfjaar terug een foto serie (ik geloof een 10tal foto's) van de SS-germania opmars in Belgie gekocht voor het schappelijke bedrag van 50 euro.

Het is dus erg afhankelijk van een hoop factoren.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Okay, bedankt voor de indicatie :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie