Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb deze broodzak al een tijdje in mijn bezitting en heb hem als origineel Wo2 gekocht. Nu ben ik erachter gekomen dat een Duitse wo2 broodzak meestal maar 1 groot vak heeft, terwijl deze broodzak er twee heeft:S Kwam het ook voor dat een Duitse Wo2 broodzak twee vakken had? Of kwam dit alleen in de eerste wereldoorlog voor?
De Broodzak is niet gestempeld maar verder in goede staat. Origineel Wo2 of niet? Graag een onderbouwd oordeel.
Ik vrees toch dat het een naoorlogse is. Er wordt altijd gezegd dat oorlogse modellen maar 1 vak horen te hebben (behalve politieke modellen). Ook is de kleur van het stiksel typerend voor naoorlogse modellen. Anders moet je hem voor de grap eens op WAF posten maar ik denk dat je daar hetzelfde zult horen.
Goed gezien Edgar! Zo blijkt maar weer...Don't mess wwith Edgar...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dit is i.d.d zeer jammer.
Zo wordt het verzamelen dus verpest!
Mensen die troep voor origineel verkopen, daar wordt ik dus echt misselijk van!
Zulke mensen zouden ze het verzamelen moeten verbieden!!