Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij gebrek aan geld, koop ik waarschijnlijk een zwarte wb waar de verf van af is en nu goud is.... Echte gouden moet maar even wachten, eerst mijn auto afbetalen Doe je dat doosje van de zulveren WB misschien weg? Dan heb ik eventueel wel interesse.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
alex schreef:Bij gebrek aan geld, koop ik waarschijnlijk een zwarte wb waar de verf van af is en nu goud is.... Echte gouden moet maar even wachten, eerst mijn auto afbetalen Doe je dat doosje van de zulveren WB misschien weg? Dan heb ik eventueel wel interesse.
Alex
Sorry Alex, ik doe hem helaas niet weg. Ik leg er zelf een VW zilver in.
Nette aanwinsten hoor!
Geloof graag dat je blij was met de postbode,
Maar hoeveel medaille's enz.. heb je totaal al wel niet? heb je er ook totaal plaatje van?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
the_king88 schreef:Nette aanwinsten hoor!
Maar hoeveel medaille's enz.. heb je totaal al wel niet? heb je er ook totaal plaatje van?
King88, hier een totaalplaatje...Ben ruim een jaar geleden begonnen met verzamelen. Zoals je ziet, focus ik me toch het meeste op etuis en op het ijzeren kruis....
the_king88 schreef:Nette aanwinsten hoor!
King88, hier een totaalplaatje...Ben ruim een jaar geleden begonnen met verzamelen. Zoals je ziet, focus ik me toch het meeste op etuis en op het ijzeren kruis....
martin
Maar één abzeichen Martin, schaam u
Zeer mooi, zeker voor er nog maar een jaartje bezig te zijn.