Probleem
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Probleem
Hey,
Ik heb een paar vragen.
Ik heb op http://www.germanmilitaria.com een leuke blouse en broek gezien.
http://www.germanmilitaria.com/Heer/photos/H12355.html
Deze wil ik graag kopen maar het probleem is dat wij euro's hebben en hun dollars.
Hoe kan ik betalen in dollars want wij hebben geen Paypal of creditcard.
En is German militaria een betrouwbare site?
Ik hoop snel antwoord te krijgen.
Mvg, Jeroen.
Ik heb een paar vragen.
Ik heb op http://www.germanmilitaria.com een leuke blouse en broek gezien.
http://www.germanmilitaria.com/Heer/photos/H12355.html
Deze wil ik graag kopen maar het probleem is dat wij euro's hebben en hun dollars.
Hoe kan ik betalen in dollars want wij hebben geen Paypal of creditcard.
En is German militaria een betrouwbare site?
Ik hoop snel antwoord te krijgen.
Mvg, Jeroen.
-
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
-
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Julian
- Lid
Ik denk dat je je euro's wel in kunt wisselen bij de bank voor dollars en vervolgens kunt opsturen per post.
Maar pas, voordat je de blouse en broek koopt, wel op voor de verzendkosten, die liggen namelijk behoorlijk hoog
129 Dollar lijkt me trouwens niet al te duur voor een blouse en een broek, maar dat weet ik niet zeker, heb namelijk geen verstand van ziekenhuis spullen.
En German Militaria is een betrouwbare site ja
Maar pas, voordat je de blouse en broek koopt, wel op voor de verzendkosten, die liggen namelijk behoorlijk hoog
129 Dollar lijkt me trouwens niet al te duur voor een blouse en een broek, maar dat weet ik niet zeker, heb namelijk geen verstand van ziekenhuis spullen.
En German Militaria is een betrouwbare site ja
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 3 keer
- Contacteer:
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
- willysproject
- Lid
Buiten het feit dat ik niet echt begrijp wat je als verzamelwaarde in een hospital pyjama ziet en het feit dat deze pyjama's lang niet zo zeldzaam zijn kun je het volgende doen:
Keep it simple:
Betaal via bankoverschrijving.
Indien je Peter deze vraag in een email zou gesteld hebben, zou hij dat ook gezegd hebben...
Diegenen die zeggen dat je op een beurs "keuze zat hebt" aan jassen en broeken wil ik ook nog eens terugfluiten en aanraden eens naar een beurs te gaan...
Waarom denk je dat veel grotere verzamelaars überhaupt niet meer naar beurzen gaan?
Antwoord: niet omdat er "keuze zat" aan jassen en broeken is, maar omdat er bijna niks meer origineels aangeboden wordt en het allemaal afgedragen fake reenactment brol is... Het sop is de kolen niet meer waard...
PS: de reden waarom die pyama's zo goedkoop zijn, is omdat niemand dat zoekt of wil... Weerom de oeroude wet van vraag en aanbod....
MvG,
Gerd V
Keep it simple:
Betaal via bankoverschrijving.
-Collector's Guild Inc
-THE TORONTO DOMINION BANK
1211 PROSPECT STREET EAST
FREDERICTON, N.B. CANADA E3B 3B9
-BRANCH# 50904
-SWIFT CODE TDOMCATTTOR
-ABM # 026009593
-U.S. FUNDS ACCOUNT# 7305007
Indien je Peter deze vraag in een email zou gesteld hebben, zou hij dat ook gezegd hebben...
Diegenen die zeggen dat je op een beurs "keuze zat hebt" aan jassen en broeken wil ik ook nog eens terugfluiten en aanraden eens naar een beurs te gaan...
Waarom denk je dat veel grotere verzamelaars überhaupt niet meer naar beurzen gaan?
Antwoord: niet omdat er "keuze zat" aan jassen en broeken is, maar omdat er bijna niks meer origineels aangeboden wordt en het allemaal afgedragen fake reenactment brol is... Het sop is de kolen niet meer waard...
PS: de reden waarom die pyama's zo goedkoop zijn, is omdat niemand dat zoekt of wil... Weerom de oeroude wet van vraag en aanbod....
MvG,
Gerd V
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 3 keer
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Maak gewoon een Paypal account aan.
10x makkelijker en sneller.. En je kan het ook nog voor meer zaken gebruiken dan alleen WW2...
Daarnaast, ik weet niet of die site betrouwbaar is... Heb wel eens dingen als orgineel zien voorbij komen terwijl het gewoon post-war was.. Maargoed..
10x makkelijker en sneller.. En je kan het ook nog voor meer zaken gebruiken dan alleen WW2...
Daarnaast, ik weet niet of die site betrouwbaar is... Heb wel eens dingen als orgineel zien voorbij komen terwijl het gewoon post-war was.. Maargoed..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- willysproject
- Lid
Ja, maar waar heb je dat nog nooit eens gezien?
Excuseer, maar als je Peter Whammond niet betrouwbaar vind, dan kan je beter met deze hobby stoppen... Bij hem kan je het TEN ALLEN TIJDE terugsturen wanneer er later iets mee zou schelen. Voor mij is hij de meest betrouwbare en serieuze onder de internetverkopers...
MvG,
Gerd V
Excuseer, maar als je Peter Whammond niet betrouwbaar vind, dan kan je beter met deze hobby stoppen... Bij hem kan je het TEN ALLEN TIJDE terugsturen wanneer er later iets mee zou schelen. Voor mij is hij de meest betrouwbare en serieuze onder de internetverkopers...
MvG,
Gerd V
Michiel M. schreef:Maak gewoon een Paypal account aan.
- the_king88
- Lid
- Contacteer: