Bundes Grenz Schutz
naoorlogse grensbewaking.
Duitse helm
- SiNiStEr
- Lid
Klopt inderdaad dat er voor beginnende verzamelaars moeilijk tegenaan te leren valt maar je tweede zin zou ik persoonlijk precies andersom willen draaien namelijk: "het beste is expert laten oordelen en dan een helm kopen met garantie".Geuf schreef:er valt bijna niet tegenaan te leren. het beste is een helm kopen met garantie en expert laten oordelen.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Geuf
- Lid
eigenlijk moet ik je wel gelijk geven in wat je zegt. ik heb ook gehoord dat een 'verkopersgarantie' vaak met een korreltje zout genomen moet worden.SiNiStEr schreef:Klopt inderdaad dat er voor beginnende verzamelaars moeilijk tegenaan te leren valt maar je tweede zin zou ik persoonlijk precies andersom willen draaien namelijk: "het beste is expert laten oordelen en dan een helm kopen met garantie".Geuf schreef:er valt bijna niet tegenaan te leren. het beste is een helm kopen met garantie en expert laten oordelen.
Ik heb lang zitten wikken en wegen, maar ik heb nu toch besloten verder te gaan met het verzamelen van duitse helmen. de eerste heb ik al aangeschaft; dus eigenlijk net de fout gemaakt die we hier beschrijven. daarna ben ik pas aan de boeken gegaan.