Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Had ik nu maar toevallig effe een paar duizend Euro op zak
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Het lijken me i.d.d zoldervondsten.
Hij staat inmiddels op 3000
Heel veel geld voor een helm in die staat, ook al zit er een camo-overtrek omheen!
Ben benieuwd hoe die helm er daaronder uitziet.
Nou ik denk dat het nog wel duurder kan voor een FJ helm... en ook nog een NL en een andere Duitse..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Als ik 3000 euro had en ik kon die drie helmen kopen, zou ik het zo doen als ze origineel zijn Helaas... Als ik ze van hem gekocht had zonder de advertentie, had ik ze voor een koopje gekregen . Waarschijlijk schrikt de verkoper zich ook een ongeluk
Ik blijf bij mijn standpunt dat 3000 euro vrij veel is.
Als alles correct is dan valt het i.d.d mee.
Maar als ik zo naar de staat van het binnenwerk, en de binnenkant van de helm kijk, dan vraag ik mij af hoe het onder de camo overtrek met de helm gesteld is!!
Het zal niet de 1e keer zijn dat zo'n overtrek om een helm gedaan wordt om de erbarmelijke staat van de helm te verhullen.
Op WAF staan ook leuke helmen, dan wel zonder binnenwerk, maarja dan weet je wel wat je koopt!
(je kunt, als je het te weinig vind, toch ook voor de 'lol' mee bieden, de prijs een beetje opvoeren. Natuurlijk wel een beetje riskant als je het geld niet hebt.)
Het lijkt trouwens of de roest al door de cover heen is getrokken.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
I.d.d zulke fratsen hou ik helemaal niet van!!
Stel dat jij een keer iets leuks ziet voor je verzameling, je doet een bod en iemand anders loopt voor de LOL mee te bieden!
Waarop jij 3x zoveel kwijt bent dan wanneer zo'n L*L de prijs loopt op te drijven.
Dan hoop ik altijd dat zo'n misselijk persoontje op ebay dezelfde fratsen uithaalt, want dan ben je wel verplicht tot kopen.
Alleen bieden dus als je echt interesse en het geld hebt!!