Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een vraag over deze SS helm.
-Is het een originele ?
-Indien jah, hoeveel is hij dan waard (verkoper zei dat het decal in het echt beter zichtbaar was)
-Welk model is het ?
Ik denk dat het zeker een originele m35 of m40 helm is. Maar ik denk dat het decal na de oorlog erop geschilderd is om oorlogje te spelen ofzoiets.
Binnenwerk is ok.
Waffenambt schreef:Ik denk dat het zeker een originele m35 of m40 helm is. Maar ik denk dat het decal na de oorlog erop geschilderd is om oorlogje te spelen ofzoiets.
Binnenwerk is ok.
Heb al meer helmen gezien zo
Mvg Erik
M40
Decal lijkt me inderdaad fake.
Verder is ie wel goed.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Staat er een stempeling in de helm?
De decal is fake IMO.
Er kwam wel voor dat een compleet decal ''scheef'' op de helm kwam maar dat de runen zo scheef en zo smal zijn heb ik nog nooit gezien en lijkt me ook zeer sterk.
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Ach, als je hem voor een kleine prijs kunt krijgen kan het best interessant zijn. Er zitten nog resten van de originele verf op en het binnenwerk zit er nog in. Best een geinig helmpje maar zeker niet meer dan 75 EUR. o.i.d. waard.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus