Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb daar ook een vraag over: een collega van me is op zoek naar zulk een SS-mes.
Zijn groot probleem is eveneens "hoe ben ik zeker dat ik een ECHTE heb en geen nep.????
Kortom : aan wat of hoe of weet ik veel kan je ZEKER zijn dat het wel of geen repro is.
Het gaat hier om een repro dolk. Normaal hoort er op de dolk een RZM stempel te staan. OP jouw dolk zie ik FZM staan De inscriptie in de dolk is ook verkeerd.
jeffreyvanspengen schreef:Het gaat hier om een repro dolk. Normaal hoort er op de dolk een RZM stempel te staan. OP jouw dolk zie ik FZM staan De inscriptie in de dolk is ook verkeerd.
Ik kijk er waarschijnlijk strak overheen maar waar zie jij die FZM stempel staan?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Tsss... Weten dat het fake is en toch voor origineel proberen te verkopen. Frejay hoeft niet meer op mijn hulp te rekenen als hij deze zelf zo aangeboden heeft op Ebay, ik hoop dat iedereen mij hierin volgt. Oplichters zijn onze hulp in de verste verte niet waard. Stelletje afzetters...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus