Alle volgers van Hitler een BMW, wou wat een geld!
- viny
- Lid
Alle volgers van Hitler een BMW, wou wat een geld!
Nou heb ik een 'conflictje' met iemand die ik ken,
Na een hevig gesprek, zei zei dat alle volgers van Hitler een BMW heeft, haar achteroom heeft zelf ook een gekregen! Terwijl ze zelf een achste joods is.
Zelf vind ik dit een belachelijke opmerking,
Dus mijn vraag aan jullie is, kreeg iedereen die Hiler volgde een BMW?
Ok dat elke politieke leider, of iemand die erg hoog stond in de maatschapij kan ik begrijpen
WauW als ik een BMW zou krijgen zou ik hem ook volgen!
Na een hevig gesprek, zei zei dat alle volgers van Hitler een BMW heeft, haar achteroom heeft zelf ook een gekregen! Terwijl ze zelf een achste joods is.
Zelf vind ik dit een belachelijke opmerking,
Dus mijn vraag aan jullie is, kreeg iedereen die Hiler volgde een BMW?
Ok dat elke politieke leider, of iemand die erg hoog stond in de maatschapij kan ik begrijpen
WauW als ik een BMW zou krijgen zou ik hem ook volgen!
'War is delightful for those who have not experienced it'
-
- Lid
- sobel
- Lid
- viny
- Lid
Ik denk dat het wel erg logische is dat elke 'bekende' Duitser, zoals politieke personen en schrijvers en dichters, zoals ik al zei, mensen die hoger in de maatschapij stonden, en die dan Hitler volgden, wel degelijk iets van de Furher kreeg, maar of dat bij elk persoon een BMW is geweest? dat weet ik niet.
'War is delightful for those who have not experienced it'
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
Vervolgde Hitler geen schrijvers en dichters?viny schreef:Ik denk dat het wel erg logische is dat elke 'bekende' Duitser, zoals politieke personen en schrijvers en dichters, zoals ik al zei, mensen die hoger in de maatschapij stonden, en die dan Hitler volgden, wel degelijk iets van de Furher kreeg, maar of dat bij elk persoon een BMW is geweest? dat weet ik niet.

Mvg
Carl
-
- Lid
De schrijvers die tegen hitler waren wel dacht ik, maar waarom zou hij de pro hitler schrijvers achter na jagen?carl1944 schreef:Vervolgde Hitler geen schrijvers en dichters?viny schreef:Ik denk dat het wel erg logische is dat elke 'bekende' Duitser, zoals politieke personen en schrijvers en dichters, zoals ik al zei, mensen die hoger in de maatschapij stonden, en die dan Hitler volgden, wel degelijk iets van de Furher kreeg, maar of dat bij elk persoon een BMW is geweest? dat weet ik niet.![]()
Mvg
Carl
- carl1944
- Lid
- Contacteer: