Waarde sumpftarnjas op marktplaats

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Auke J.
Lid

Waarde sumpftarnjas op marktplaats

Bericht door Auke J. »

Ik vroeg mij af hoeveel deze sumpftarnjaswaard zou kunnen zijn? Hij staat op marktplaats en ik wilde hem misschien tegen iets ruilen, maar denken jullie dat deze jas het waard is om te verruilen heeft het verzamelwaarde? Het is een zoldervondst, dus hij zal wel helemaal origineel zijn, maar wat denken jullie?

Alvast bedankt voor jullie reacties

http://verzamelen.marktplaats.nl/milita ... &df=1&fta=
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Rond de 300,- denk ik
Aangezien de jas niet omkeerbaar is (geen witte binnekant) en er veel reparaties op zitten.
Auke J.
Lid

Bericht door Auke J. »

Dat is nog steeds niet niks... Is dat minimaal of maximaal?
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Nee, dat is zeker niet niks. Maar als je het vergelijkt met de prijs van een wollen, veldgrijze jas, dan ligt die toch een stuk hoger. Dus je bent nog vrij voordelig uit met zo'n jas als je het gaat vergelijken.
Ik denk dat de jas ongeveer 300,- tot 350,- waard is, dan is 300,- dus minimaal.
Edgar
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Julian schreef:Rond de 300,- denk ik
Aangezien de jas niet omkeerbaar is (geen witte binnekant) en er veel reparaties op zitten.
Maak daar maar 400-550 van. Die tijd van 300 euro is echt wel geweest :cry: , en verder maakt omkeerbaar of niet in de waarde niet gek veel uit. Lijkt mij een mooie jas met heldere camo. :wink:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Julian
Lid

Bericht door Julian »

Ik heb de mijne voor 400,- gekocht en die is nog eens omkeerbaar ook.
Maarja, misschien had ik dan een mazzeltje ja :P
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Julian schreef:Ik heb de mijne voor 400,- gekocht en die is nog eens omkeerbaar ook.
Maarja, misschien had ik dan een mazzeltje ja :P
Maar de witte kant die niet bepaald schoon is, niet zo heldere kleuren meer zoals bij dit exemplaar, en de reparaties.. :wink: Deze jas is in dat opzicht in een betere staat, maar jouw jas is zeker ook een erg mooie. Daarom ligt die prijs een beetje verschillend. Zelf vind ik als 't redelijk gebruikt is niet erg.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Auke J.
Lid

Bericht door Auke J. »

Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal zien wat ik ervan kan maken ;)
Mocht ik hem kunnen ruilen dan zal ik hem hier laten zien, zo niet, dan moet ik nog even verder zoeken... De richtprijs is dus rond de 350 euro?
Edgar
Lid

Bericht door Edgar »

Auke J. schreef:Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal zien wat ik ervan kan maken ;)
Mocht ik hem kunnen ruilen dan zal ik hem hier laten zien, zo niet, dan moet ik nog even verder zoeken... De richtprijs is dus rond de 350 euro?
Dat kan ik niet weten,maar als ik de jas had verkocht had ik 'm voor 400-450 te koop gezet, dus ik gok in die richting.
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik zou maar eerst meer foto's vragen als ik jou was. Op basis van één mouw en een stuk van de binnenkant valt nogal weinig te zeggen over waarde.
Auke J.
Lid

Bericht door Auke J. »

Dat is het grappige, de adverteerder heeft meerdere keren dezelfde advertentie staan met steeds andere foto's, dus de advertentie met de sumpftarnjacke staat er ongeveer 6 keer op. Daar staan ook meer foto's. Misschien handig voor jullie beoordeling. Verder zal ik, mocht ik foto's van hem krijgen die proberen hier te plaatsen zodat jullie daarover kunnen oordelen, bedankt voor de tip Peter! Ik ben in ieder geval zeker geinteresseerd in de jas.
Auke J.
Lid

Bericht door Auke J. »

Bij deze advertenties wat andere foto's, bij de foto waar je de jas van de voorkant ziet, zie ik maar 1 knoop... zitten de anderen aan de binnenkant of missen de andere knopen?
dennisb
Lid

Bericht door dennisb »

Werd deze aanbieder niet al eens fake genoemd ? :roll:

Of je kreeg het niet opgestuurd ofzo.. ? :roll:
wittmann
Lid

Re: Waarde sumpftarnjas op marktplaats

Bericht door wittmann »

Auke J. schreef: Het is een zoldervondst, dus hij zal wel helemaal origineel zijn.

zo kom je er ook wel :roll:
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Plaats de foto's gewoon op het forum.. voordat dadelijk de adv. weer verwijderd is en men niet meer weet over welk object het gaat.
Is al meerdere keren aangegeven.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Plaats reactie