k98 op speurders.nl
- Auke J.
- Lid
Dat lijkt mij een erg goed idee, ik heb namelijk totaal geen verstand van k98 blijkt nu. Ik weet hoe ze eruit moeten zien, maar met al die stempels en materialen :S Als je de foto's dan op het forum kan zetten kan iedereen er zijn mening over geven..
Moet ik de beste man mailen dat jij een afspraak met hem wilt maken om namens mij foto's te maken?
Moet ik de beste man mailen dat jij een afspraak met hem wilt maken om namens mij foto's te maken?
- Alex
- Beste Signature 2007
-
- Lid
**********************************************************alex schreef:Zijn ze tegenwoordig al 500 euro waard in nette staat en nummergelijk?![]()
Bedoel je dan ook met de riem erbij of zonder??
Inclusief riem, goede originele toestand (dus niets overgeblauwd, gepolitoerd of fremdstempelung). Riem doet tussen de 40,- en 100,- euro.
- Mauserwerke
- Lid
- Auke J.
- Lid
Ik zie toch maar van de koop af, ik heb op dit moment het geld nog niet bij elkaar en met de drukke feestdagen heb ik totaal geen tijd om me daar druk om te maken, allerlei werkstukken en boekverslagen moeten af
Toch bedankt voor jullie reacties, ik zal als het me beter uitkomt er misschien een aanschaffen, het is immers niet de enige op de wereld

Toch bedankt voor jullie reacties, ik zal als het me beter uitkomt er misschien een aanschaffen, het is immers niet de enige op de wereld

-
- Lid
***********************************************************Mauserwerke schreef:500 euro??Voor een onklaargemaakte?
Wat moet een originele nummergelijke met riem dan wel niet waard zijn?
Voor niet-onklaargemaakte K98's is is de afzetmarkt veel kleiner (schietsport, jacht, WM8-verzamelaars) dan voor onklaargemaakte K98's; vandaar dat de marktwaarde van een onklaargemaakte K98 soms op hetzelfde niveau ligt als die van een schietklaar exemplaar, zeker als het wapen 'op de pop' moet, en niet achter slot en grendel kan, zoals verordonneerd voor verlofplichtige wapens...
- luc
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 2 keer
Geen paniek , er zijn er nog genoeg 

http://meetjesland1940.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
- SiNiStEr
- Lid
Onzin, voor een bedrag tussen de 30 en 40 EUR. zijn ze makkelijk te vinden in prima staat...pluskat schreef:Riem doet tussen de 40,- en 100,- euro.
En 500 lijkt me ook te veel zelfs voor een hele mooie complete, volledig nummergelijke kar98 in zeer goede staat. Iets van 400 lijkt me meer rieel en voor bedragen varierend van 250 tot 350 EUR. is op zich al een complete kar98 in prima staat te vinden...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Mauserwerke
- Lid
- Mauserwerke
- Lid