Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een porseleinen kopje gekregen met op de onderkan de nazi - adelaar en het jaar 1937. Daarbij staat ook de afkorting Fl. U.V. . Ik kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen
Ik heb een porseleinen kopje gekregen met op de onderkan de nazi - adelaar en het jaar 1937. Daarbij staat ook de afkorting Fl. U.V. . Ik kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen
Post eens een foto... grote kans dat dit een van de nieuwere fakes is.
Post eens een foto... grote kans dat dit een van de nieuwere fakes is.
Oké, maar ik denk het niet want ik heb het gekregen van een serieuze verzamelaar ( heeft zelf een amerikaanse halftrack!!!) die zelf een gloeiende hekel aan fake materiaal heeft. Foto zal wel nog niet direct zijn want vader is met het digitaal fototoestel gaan lopen.
Met datum 1937, dus met een staande adelaar met de vleugels gespreid.
Die zijn vals, ook al staat in het porselein een nummer gedrukt.
Ik kreeg er eens 2 gratis bij een koop, die ik voor m'n zoontje erbij gevraagd had.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum