Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
aljeblieft. rem deze jongen niet in z'n enthousiastme. Hij komt er vanzelf wel achter. geef em eerder handig referentiemateriaal waar hij wat aan heeft. opbouwende kritiek. gelf hoeft hij zich klaarblijkelijk niet druk om te maken. dus doe dat dan zelf ook niet.
Wel is het een goede tip om gericht te zoeken ipv losse dingetjes te verzamelen in mijn opninie. maar.. ieder zijn ding
Geuf schreef:aljeblieft. rem deze jongen niet in z'n enthousiastme. Hij komt er vanzelf wel achter. geef em eerder handig referentiemateriaal waar hij wat aan heeft. opbouwende kritiek. gelf hoeft hij zich klaarblijkelijk niet druk om te maken. dus doe dat dan zelf ook niet.
Wel is het een goede tip om gericht te zoeken ipv losse dingetjes te verzamelen in mijn opninie. maar.. ieder zijn ding
Ik wil hem ook niet afkraken maar ik wil hem juist duidelijk maken dat hij een keuze moet maken!
En als iemand zegt boeken dan is dat niet bedoelt om hem af te kraken maar om hem duidelijk te maken dat hij boeken moet lezen om erachter te komen! OK, misschien hadden ze erbij kunnen zetten welke boeken!
Maar Hij zegt ook: "Duitse infanterist" dus daar kan men ook niet uit op maken of het om een Heer, Luftwaffe, Kriegsmarine of wat dan ook voor infanterist gaat.
Majah, ik wens hem veel succes ermee hopelijk heb je (binnenkort) een mooie Duitser staan!
daar moet hij dan zelf achter komen. Hij vindt z'n weg vanzelf wel.
misschien moet je hem een boek sturen voor kerstmis als je jezelf er zo betrokken bij voelt
Laat die jongen doen wat hij wil, als hij een infanterist wel maken, help hem en vertel hem wat hij nodig heeft, als hij een panzer jas wil hebben, help hem en geef hem advies!
En begin niet over zijn thuis situatie, misschien is hij wel het Nederlandse vergeten zoontje van Bill Gates!
'War is delightful for those who have not experienced it'