Weer zo'n boef op e-Bay...

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Adelheid
Lid

Bericht door Adelheid »

Inderdaad, oplichter. Hij heeft nu weer een heleboel leren jassen staan die niks met de 2e wo te maken hebben, een motorpak dat ie verkoopt als luftwaffe zomeroverall en een gloednieuwe leren jas die hij verkoopt als 2e wo kriegsmarine deck coat.... :? En die lui van ebay doen er volgens mij helemaal niks aan....
Sgt. Gallée
Lid

Bericht door Sgt. Gallée »

volgens mij hebben zij ook het verstand niet van militaria

good night all!
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
dmie3
Lid

Bericht door dmie3 »

feedback systeem van Ebay werkt ook niet omdat veel verkopers wachten op feedback van de koper. Normaal gezien moet de verkoper onmiddelijk feedback geven als hij het geld voor de transactie ontvangen heeft en de koper als hij de goederen ontvangen heeft. Maar helaas, NEG feedback geven is meestal ook NEG feedback ontvangen. :cry:
custom
Lid
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Dat klopt idd Dimi en ik maak dat ook wel eens mee !!!
battle of the Bulge
Lid

Bericht door battle of the Bulge »

Ik kan hier mee lachen hoor, want wie koopt toch zo iets, niemand dus. Een beetje verzamelaar ziet gelijk dat dit echt te nep is voor woorden. Ik vind hem alleen zielig.
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
dmie3
Lid

Bericht door dmie3 »

Beste Battle,
ik had het enkel over het feedbacksysteem, niet over het al dan niet kopen van fake objecten waar het overduidelijk is, voor de meesten. Kan ook nog zoveel verkeerd gaan met betrekking tot het overschrijven van geld en het niet geleverd worden van objecten. Lees m'n vorig antwoord eens na, dit gaat ENKEL over de manier waarop sommigen wachten met het geven van feedback tegen de regels van Ebay in! :roll:
Plaats reactie