Weer zo'n boef op e-Bay...
-
- Lid
Inderdaad, oplichter. Hij heeft nu weer een heleboel leren jassen staan die niks met de 2e wo te maken hebben, een motorpak dat ie verkoopt als luftwaffe zomeroverall en een gloednieuwe leren jas die hij verkoopt als 2e wo kriegsmarine deck coat....
En die lui van ebay doen er volgens mij helemaal niks aan....

- Sgt. Gallée
- Lid
-
- Lid
feedback systeem van Ebay werkt ook niet omdat veel verkopers wachten op feedback van de koper. Normaal gezien moet de verkoper onmiddelijk feedback geven als hij het geld voor de transactie ontvangen heeft en de koper als hij de goederen ontvangen heeft. Maar helaas, NEG feedback geven is meestal ook NEG feedback ontvangen. 

- battle of the Bulge
- Lid
-
- Lid
Beste Battle,
ik had het enkel over het feedbacksysteem, niet over het al dan niet kopen van fake objecten waar het overduidelijk is, voor de meesten. Kan ook nog zoveel verkeerd gaan met betrekking tot het overschrijven van geld en het niet geleverd worden van objecten. Lees m'n vorig antwoord eens na, dit gaat ENKEL over de manier waarop sommigen wachten met het geven van feedback tegen de regels van Ebay in!
ik had het enkel over het feedbacksysteem, niet over het al dan niet kopen van fake objecten waar het overduidelijk is, voor de meesten. Kan ook nog zoveel verkeerd gaan met betrekking tot het overschrijven van geld en het niet geleverd worden van objecten. Lees m'n vorig antwoord eens na, dit gaat ENKEL over de manier waarop sommigen wachten met het geven van feedback tegen de regels van Ebay in!