P08 pistooltas

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

nou ja, ik vind het een beetje overdreven, jij dus niet, het was mijn mening. Ik weet dat zo een holster historische waarde heeft en dat de vraag ernaar groot is waardoor de prijs zo stijgd, maar stel je eens voor wat zo een holster over 20 jaar kost; wanneer alles waarschijnlijk in collecties vastligt... zou je het dan nog steeds normaal vinden?

Sorry voor het off topic gaan :)
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ja, je vind het dan toch nog. Nu zit het meerdere ook al in collecties. Over 20 jaar zal de prijs niet enorm gestegen zijn, denk ik.

Ik vind het wel leuk dat prijzen hoog zijn. Moet me niet voorstellen dat ik alles binnen een week zou kunnen kopen. Bij engels is dit wel vaker zo (ligt ook aan je portomonnee natuurlijk), daarom trekt dit me ook minder.
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Daar heb je wel gelijk ik, het is een uitdaging om iets te kopen onder de gemiddelde prijs of om er zelfs maar aan te komen! Daardoor ben je er meteen een stuk trotser en tevreden mee. Als het niets zou kosten zou ik het ook misschien niet verzamelen, maar je kunt met sommige prijzen wel overdrijven.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Auke J. schreef:Daar heb je wel gelijk ik, het is een uitdaging om iets te kopen onder de gemiddelde prijs of om er zelfs maar aan te komen! Daardoor ben je er meteen een stuk trotser en tevreden mee. Als het niets zou kosten zou ik het ook misschien niet verzamelen, maar je kunt met sommige prijzen wel overdrijven.
Dat vind ik het leuke aan verzamelen, het vinden en dan kopen, en dan juist zo goedkoop mogelijk! :wink:
zastava
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 dec 2006, 15:25
Locatie: roosendaal

Bericht door zastava »

Het holster staat nu op de marktplaats van deze site
Plaats reactie