Duitse schop

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Duitse schop

Bericht door custom »

Wat vinden jullie van deze fouderaals die om deze schoppen zitten...het is van de zelfde e-Bay verkoper zoals ik al reeds eerder aangaf met het (WaA) stempeltje.ik heb er niet veel vertrouwen in dat deze fouderaals van oorlogproductie afkomstig zouden zijn (licht gedragen geeft deze verkoper aan en of depot bestanden),Maar het lijkt net of ze zijn opgeschuurt en soms oud gemaakt de stempeling ziet er te fris uit en het stik en leerwerk is ook veel te gaaf...kijk tevens eens naar de andere onderstaande Items van hem ook schopfouderaals ik denk zelf dat deze (allen repro) zijn ..Tja..maar ik hoor het ook eens graag van jullie hoe je over dit soort miltairia denkt dit spul gaat meestal voor grof geld weg naar bieders uit spanje,Italie,USA,England en Belgie,en een enkele keer naar (NL)

200061317515
200066301182
200065902150
200065902161
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Als ik het zo bekijk zijn alle schepjes wel origineel wo1 of wo2, de foudraals zijn echter allemaal replica of naoorlogs behalve de 2e link, daar heb ik mijn twijfel over, die zou best origineel kunnen zijn maar daar heb ik niet genoeg ervaring mee. De andere foudraals zijn gewoon niet oorlogs, nieuw leder dat vies is gemaakt en beschadigt om het authentiek te laten lijken. Dit is mij mening over de items. Ik denk dat die verkoper bij de foudraals heel goed door heeft wat hij verkoopt en dat het hem niets kan schelen dat zijn bieders een replica foudraal kopen. De prijzen duiden al aan dat hij het door heeft, voor 109 euro koop je geen originele schep meer tegenwoordig. Het komt steeds vaker voor op ebay valt mij op. Vreemd dat de kopers het voor overdreven prijzen meenemen...
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Plaats reactie