Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wist niet waar ik dit onderwerp anders neer moest zetten dus deed ik het maar hier.
Ik wil dus een Duitse Helm of een Duits geweer kopen maar ik weet echt niet in welke prijsklasse ik dan moet denken.
Wat is nou een redelijke prijs voor een originele Duitse Helm in redelijk goede staat?
En wat is de prijs voor een origineel Duits geweer? (b.v een K-98 )
Ik heb wel gezocht op internet een beetje maar de prijzen lopen echt gigantisch uiteen en dan weet je nog eens niet zeker of het wel daadwerkelijk origineel is!
voor de prijzen van de helm.
Ze lopen inderdaad uiteen.
Maar dat hangt ervan af:
- DD (Double decal)
- ND (No decal)
- SD (Single decal)
met binnenwerk of niet, model.
Is die helm op de site tekoop dan? volgens mij niet, iedere maar dan ook Iedere helm is anders! Zelfs dat ene kleine krasje op een decal kan verschil maken!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Wat een prijzen op http://www.germanmilitaria.com
Of ik zie alleen de dure dingen (hoop helmen rond $1000,-
Maar er bestaan hopelijk wel mooie helmen rond de 100/200 euro toch?
Tja wat is mooi, een gave helm met 100% decal en compleet binnenwerk heb je niet voor 200 euro, ik denk dat je voor 200 euro een leuke bodemvondst met binnenwerk en decal hebt..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
heb je de beste kans op goed spul omdat je het in je handen kunt houden maar eerst goed informatie zoeken, er zijn genoeg mensen die zich door de verkopers een replica of naoorlogs aan laten naaien.