Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Ik heb onderstaande affe in mijn bezit, er zitten ss stempels op.
Persoonlijk ben ik er vrijwel zeker van dat dit niet orgineel is, maar aangezien ik hem ga verkopen wou ik toch ook het oordeel van andere horen
In het leerwerk zelf zitten geen stempels gedrukt,
Bij de aanschaf van een affe Let dan enkel op een goed stempel van de fabrikant in het leren kruisstuk van deze rugzak als die maar oke is wand daar word bijna nooit mee gerotzooid..de SS stempel in jouw zak is recent en dus nagestempeld..ik heb het al eens vaker gezegd er word heel wat afgestempeld op Duits materieel vooral op e-bay... of komt soms deze daar toevallig ook vandaan?.Met zo'n SS stempel roep je zeker enkel verwarring op en kan zelfs hierdoor de verzamelwaarde van het object flink teruglopen.
Bijgaand een stempel van een van de vele Affe fabrikanten deze is oke en er zal wellicht ook in jouw affe zo'n soort stempel moeten staan en daar heb je meer aan om te laten zien.
Lijkt me het beste om bij de verkoop niks te vermelden over de SS stempel daar de affe op zich in orde lijkt te zijn en de stempel op een plek zit waar niemand er last van heeft maar wel twijfels op kan roepen zoals custom al zegt.
De stempel is inderdaad gewoon hartstikke fake.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Met een prijs van 25 euro is niets mis mee denk ik zo. Ik weet dat Custom een foto heeft gepost maar wil proberen wat duidelijker te zijn zo kan iedereen het makkelijk zien wat Custom bedoelt.
**Nog bedankt voor die mooie affe met fake stempel er in waar je niets over gezegd heb, toen ik hem kocht.** Zo gaan we als verzamelaars niet met elkaar om he gekke Sander
SiNiStEr schreef:Lijkt me het beste om bij de verkoop niks te vermelden over de SS stempel...
Ik zelf heb voor de mijne wel een stuk meer betaalt. Maar dat lag aan de goede staat, geen kale plekken ect. Dat weegt gewoon mee met de prijs. De kleur, gemerkt of niet, staat.
Nu ga ik het even hebben over Dollars dus let op de prijs Maar je heb ze ook van 70 dollar of 100. Maar natuurlijk ook van 200 of meer. Het is wat de ‘gek’ er voor geeft. Je moet zelf wat na de staat kijken en de rest van het bovenstaande genoemde.
Al met al ben ik van mening dat je een goede prijs heb betaalt hier voor.
jeffie schreef:**Nog bedankt voor die mooie affe met fake stempel er in waar je niets over gezegd heb, toen ik hem kocht.** Zo gaan we als verzamelaars niet met elkaar om he gekke Sander
SiNiStEr schreef:Lijkt me het beste om bij de verkoop niks te vermelden over de SS stempel...
Klopt, je hebt inderdaad, gelijk Jefrey. Was een ietwat té impulsieve en snelle reactie. Uiteraard moet je het wel vermelden maar als je er netjes bij vermeld dat deze fake is en op een onopvallende plek staat zullen er denk ik weinig verzamelaars echt veel problemen mee hebben.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus