klapschep

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fortress europe
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 mei 2007, 23:32
Locatie: zuid-holland

klapschep

Bericht door fortress europe »

hallo ,ik heb een vraag over de klapschep.
ik vraag me af of er na de oorlog ook nog een bakelieten draaiknop op werd gezet.
op google vind je er niks van terug.
ik heb er laatst een gekocht,hij is gemerkt met cof en geen waa nr.
zou ook graag willen weten waar ik eenfoudraal kan kopen.
groeten,
ger
p.s
dit is mijn eerste bezoek hier,weet ook nog niet hoe ik een foto moet plaatsen ,maar dat komt nog wel.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Hallo,

In ieder geval welkom op het forum. Hieronder kun je lezen hoe je de foto's moet plaatsen.
stap 1!
Ga naar de upload-site http://www.imageshack.us.

stap 2!

klik op bladeren en zoek het fotobestand op dat je graag wilt uploaden.

stap 3!

klik op het pictogrammetje host it!, en wacht tot de volgende pagina is geladen.

stap 4!

nadat de volgende pagina is geladen zie je diverse balkjes met daarin de url van je afbeelding, kies hierbij Thumbnail for forums (1)

stap 5!

zorg nu dat de tekst in het vakje Thumbnail for forums (1) word geselecteerd, druk op ctrl C en vervolgens in het vakje waar je je reactie schrijft op het forum ctrl V
Mvg,
Rutger
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
fortress europe
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 mei 2007, 23:32
Locatie: zuid-holland

Bericht door fortress europe »

Gebruikersavatar
fortress europe
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 mei 2007, 23:32
Locatie: zuid-holland

Bericht door fortress europe »

rutger bedankt voor je hulp ,het gaat nog niet helemaal goed maar met een beetje oefenen moet het gaan lukken.
ger
Plaats reactie