Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ohja, sorry .. overheen gelezen !
Maarja, heb je hem al een mailtje gestuurd ofzo ... ? Of wacht je tot een beurs (mocht je hem op een beurs hebben gekocht) ?
bartdb4 schreef:Beetje jammer dat ik afgezet ben.. Máár SiNiStEr, er werden op Lw mantels zeker kraagspiegels geplaatst, alleen niet bij Heer.
Maargoed.. Weer een les erbij! De verkoper garandeerde mij dat deze jas goed was, dus ik vraag dan maar mijn geld terug..
Gr, Bart..
Tja, ik vind het ook erg vervelend voor je. Helaas leek het weer eens mooier dan dat het was. Wellicht dat de verkoper je nog uit kan leggen wat hem deed vermoeden dat het een origineel was. Ook verkopers kunnen (bewust) een fout maken.
En wat betreft de kraagspiegels zit ik inderdaad fout. Heb het nog eens nagekeken en op LW mantels werden inderdaad vaak kraagspiegels gedragen. Echter wat later in de oorlog werd dit natuurlijk wel steeds minder gedaan maar heb hier nog een paar voor/vroeg oorlogse foto's liggen waarop LW personeel inderdaad overjassen dragen met kraagspiegels erop. Bedankt voor de correctie!
Hoop in ieder geval dat het nog goed komt. Heb je de jas nog wel op WAF gehad?
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
nee dat heb ik niet meer gedaan sinds ik hoorde van mensen op msn dat deze jas niet klopte..
Ik weet genoeg en het is een nieuwe les voor mij.. Alleen doet de verkoper nu moeilijk, hij wil geen GELD meer terug geven maar ik mag iets anders uitzoeken, ik vermoed dat ik waarschijnlijk spullen ervoor krijg die hij veel te duur aanprijst..