Kar98 Munitie tasjes

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Ik heb gelukkig niks gekocht hoor!Maar was het ook niet van plan met zo'n prijzen!Zoals je zegt zou ik er maximum 25-30 euro voor over hebben maar toch moeilijk te vinden op ciney!Setjes gingen veelal rond de 70 euries ofwel 50 euries voor een baggerpaar!
Beter kijken is de boodschap dus! :)
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

Inderdaad! :)
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Eerste is waarschijnlijk vroeg oorlogs, te zien aan de bolle knopjes waar de lederen sluitingen op gaan, ik heb een soort gelijke uit '36.

Ik heb een setje gekocht voor 40 euro, zelfde datum, zelfde fabriek, in een opzich goeie staat, alle tussen schootjes er in, alleen mist er een sluiting en konden ze wat poets werk gebruiken.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

snafu schreef:
SiNiStEr schreef:Kwa prijs toch zeker geen 30 a 40 EUR. voor 1 tasje. Op beurzen e.d. kun je een set zo goed als altijd vinden voor 50 EUR. Oftewel 25 EUR. per tasje is normaal en meer zou ik er zeker niet aan uitgeven. Denk de meeste mensen niet(tenzij het een bruin, vooroorlogs tasje is o.i.d.)
Dan moet jij dringend nog eens naar een beurs gaan!
In ciney is het zeer moeilijk om er één onder de 30 nog te vinden!En als het gebeurd dan zijn die er ook naar!
Ik geloof je er inderdaad in dat ze op grote allombekende beurzen als Ciney en La Gleize er meer voor durven te vragen dan als op een beurs als die van Duiven, Huizen of Zwolle. Echter is voor mij de normale prijs 25 EUR. p.s. voor 30 EUR. p.s. zou ik ze zelfs al snel geneigd zijn ze te laten liggen. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie