Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Near mint betekend inderdaad bijna nieuw.
Het is eigelijk nooit verstrekt.
Helm lijkt helemaal goed.
De shield lijken mij ook goed toe.
Staat er nog iets van een maker in de zweetrand?
Haplo schreef:Near mint betekend inderdaad bijna nieuw.
Het is eigelijk nooit verstrekt.
Helm lijkt helemaal goed.
De shield lijken mij ook goed toe.
Staat er nog iets van een maker in de zweetrand?
Wat word er eigenlijk op Wehrmacht-awards over deze zonnehoeden gezegd? Ik ben namelijk geen lid van dat forum dus kan ook geen plaatjes kijken. Hierbij wat foto's van mijn exemplaar. Ik heb deze al zo'n 20 jaar in mijn bezit. Om eerlijk te zijn heb ik altijd gedacht dat het om èèn of andere namaak zonnehoed ging maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Volgens mij is er wel eens een topic over deze zonnehoeden op dit forum geweest maar ik kan deze niet meer vinden. Wat kunnen de Duitsland experts over mijn zonnehoed vertellen?
Ik dacht dat van deze hoeden ooit is een overschot is gevonden in een magazijn. Veel van deze hoeden zijn ook nooit gebruikt geweest en je vindt ze vaak in mint-staat.
Ik dacht dit ooit eens ergens gelezen te hebben, als iemand het kan bevestigen, let me het weten.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Eric schreef:Ik dacht dat van deze hoeden ooit is een overschot is gevonden in een magazijn. Veel van deze hoeden zijn ook nooit gebruikt geweest en je vindt ze vaak in mint-staat.
Ik dacht dit ooit eens ergens gelezen te hebben, als iemand het kan bevestigen, let me het weten.
Zoiets heb ik ook wel eens vernomen. Ze zouden gevonden zijn in zuid Frankrijk. Is er iemand die deze bewering kan bevestigen? Ik ben er ook wel reuze benieuwd naar.
Edgar schreef:Lijkt mij een goede Pith hoor Asjemenou. Mooi ding, zelf passen ze helaas niet in mijn verzamelgebied.
Bedankt voor je reactie in ieder geval. Ik kan mij voorstellen dat zo'n zonnehoed niet voor iedereen interessant is. In het noorden van Europa zullen ze wel nooit door de Duitsers gedragen zijn.
Dit hoedje is inderdaad een hele goeie!
Ik vind het raar dat deze hoeden laag geprijsd want ik vind het een heel mooi verzamelobject maar deze hoeden doen toch wel onder voor het echte combatmateriaal!