Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Ik heb al een poos onderstaande armband in m'n bezit.
Ik vroeg mij af of deze orgineel is, zelf heb ik ze nooit eerder gezien.
Licht in ieder geval niet op onder de UV
Ik weet wel dat er veel postzegels met het gelijke logo in omloop zijn zoals deze gewoon een repro druk is.Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen of deze armband origineel is, wel weet ik dat deze artikelen zeer repro gevoelig zjn.Mag ik eens vragen hoe kom je er aan en hoeveel heb je er voor betaald als die echt zou zijn is deze band een verzamelwaardig item waar je erg zunnig op moet zijn...maar ik heb mijn twijfels !
Hoi,
Ik heb de band gekocht op een rommelmarkt in Duitsland.Ik geloof dat die plaats Bremershafen heten.
De verkoper had meerdere exemplaren te koop, het leek me geen militaria verzamelaar maar gewoon een handelaar.
Ik dacht er iets van 20 euro voor te hebben betaald
@Niels, Zodra een vekoper meerdere van deze exemplaren te koop aanbied zoals je aangeeft....dan zou er bij mijn een belletje gaan rinkelen en zeker niet tot koop overgaan,tevens is 20,00 geen geld als die band origineel zou zijn...maar soms kun je geluk hebben .al hoe wel ik blijf toch nog steeds twijfelen!