Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een tijdje geleden van een HJ flakhelfer een aantal spullen gekregen waaronder dit etensblik.
Maar ik zag dat er een soort van kalk ofzo in zat?
Dat er volgens mij door heen aan het vreten is.
Hier ben ik totaal niet blij mee dus ik wil dit stoppen.
Enig idee hoe ik dit kan stoppen?
En is dit zeker kalk?
Ze hebben mij wel eens verteld met petroleum. (bij een geoxideerd nederlands compas) Een ander verhaal van een motor fanaat en dat was met een sopje van biotex.
racefiets schreef:Ze hebben mij wel eens verteld met petroleum. (bij een geoxideerd nederlands compas) Een ander verhaal van een motor fanaat en dat was met een sopje van biotex.
Beide werken wel naar behoren.
Kan je rustig en zonder problemen doen.
Als je nog uit het blik wilt eten zou ik geen petroleum gebruiken.
Ik heb weleens begrepen (hou me ten goede) dat je aluminiumoxide beter juist niet kunt verwijderen omdat het een afgesloten laagje vormt en dus voorkomt dat het er verder doorheen zou vreten.
gvdbor schreef:Ik heb weleens begrepen (hou me ten goede) dat je aluminiumoxide beter juist niet kunt verwijderen omdat het een afgesloten laagje vormt en dus voorkomt dat het er verder doorheen zou vreten.
Ik kwam juist tot de conclusie dat het erdoor aan het vreten was.
Daarom wil ik het ook zsm verwijderen.