Walther p38

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
ernie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2007, 03:28

Walther p38

Bericht door ernie »

Heb kort geleden enkele duitse ww2 spullen gekregen oa een werkende walther p38 van 1943 ook nog een duitse kepi ? wat speldjes en armband

Waar kan ik vinden wat het waard is ik wil er namelijk vanaf

groeten ernie
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2770
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Ik denk dat je een probleem hebt iv.m. de wet. Een wapen is vergunningplichtig en verkoop staat gelijk aan illegale wapenhandel.
Gebruikersavatar
custom
Lid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 21 jan 2006, 21:25
Ontvangen: 15 keer

Bericht door custom »

Ik sluit mijn geheel aan bij racefiets moderne vuistvuurwapen zijn nog altijd verlofplichtig hier in (NL) en onklaar gemaakte moderne vuistvuurwapens en of modelwapens in (zwart) die natuurgetrouw lijken op een bestaand vuurwapen zijn tevens niet toegestaan en vallen ook gewoon onder de (WWM) ..Mits je een verzamelverlof (WM8) schietsport (WM4) voor handen hebt en deze P.38 daarop gaat beschrijven en dan tevens kunt aantonen dat het wapen van de vorigie eigenaar ook geregistreert stond ''dan is er geen enkel probleem'' zo niet!!!!! dan zou ik deze (zsm) op een legaler wijze van de hand doen....Het was overigens maar een goed bedoelde tip :wink: !!
Laatst gewijzigd door custom op 03 aug 2007, 14:48, 17 keer totaal gewijzigd.
SJORS-SJORS
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 18 mei 2005, 18:14
Locatie: Oudheusden

Bericht door SJORS-SJORS »

En anders ben ik wel geintresseerd in het petje, de speltjes en de armband :)

Ik PB mn emailadres wel even dan kun je wat foto's sturen (als je wilt natuurlijk :roll: )
Windhund - Grenadier
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
Plaats reactie