De adelaar is gewoon origineel hoor. Ik heb namelijk dezelfde adelaar, ik heb deze samen met een Luftwaffe pet adelaar bij dezelfde man gekocht.
Dat is wel een tijdje geleden. Hij had ze toen op zijn kraam staan op de beurs in Ciney (in België). Hij had ze toen in de originele doosjes op de kraam staan, die Luftwaffe adelaars had hij toen allemaal uitverkocht want een vriend van mij kon hem niet meer krijgen.
Jij hebt de Wehrmacht adelaar met die platte pootjes, maar hij had in het doosje ook met ronde messing pootjes en ik dacht iets van metaal ofzo, iig 3 soorten. Volgens mij zie je dat niet bij replica's. Voor mij is hij origineel.
Ik koop wel vaker wat bij hem, als iets niet goed is zegt hij het er mij altijd bij. Ik heb vorige keer in Huizen nog een Luftwaffe petadelaar gekocht voor op tropenhoofddeksels, deze zijn vrij zeldzaam. Hij heeft die in dezelfde vitrine liggen en vraagt € 40.-. De zelfde adelaars staan ook op
http://www.hiscoll.com en daar kost die € 75,-. Dat zijn naar mijn mening ook betrouwbare handelaars. Daarom geloof ik wel in de originaliteit van de emblemen.