camouflage helm

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
anti repro
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 14 mar 2007, 19:50

Bericht door anti repro »

Reca schreef:hij heeft nog zes helmen, dus hij is nog niet verloren.
maar wat betreft back on topic, wat wilde je dan nog beantwoord zien.
Je had toch al besloten geen camo te kopen maar een gewone helm...


Rémy
"nog (maar) 6 helmen en dus nog niet verloren".. een hele aderlating dan. :evil:
Waarom stopt hij dan met verzamelen ?
Ik denk dat ik alles ineens zou verkopen, is de pijn minder erg lijkt mij.
(uit het oog, uit het hart)

Je hebt gelijk, ik moet eerst maar referentieboeken kopen en beginnen met een "gewone" helm.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Haplo schreef:Staat nu al op 1500 USDollar.
Veiling moet nog 8 dagen.
Ben benieuwd waar deze op eindigd.
En nog een lelijke helm ook, vind ik dan. Vind het niet echt een mooie camo helm en er is aan de voorkant een stukje weg.
Maargoed dat is een kwestie van smaak.
anti repro schreef: Luftwaffen Model 42 helmen zijn ook mooi. 100 % decal zie je echt niet veel. Geluksvogel.
Ik zou zeggen post deze helm eens.
Camo's zijn zo vreselijk duur en ik heb er nauwelijks vestand van. Ik denk dat ik maar eens een eenvoudige eerlijke helm ga aanschaffen.
Vind ze zelf ook prachtig. Ben zelf ook de gelukkige eigenaar van een dergelijke helm die ik bij een man vandaan heb die hem in de jaren zestig een keer voor zijn zoontje gekocht heeft als helm om "oorlogje" mee te spelen. :o
Gelukkig heeft dit zoontje de helm zo goed als niet gebruikt voor dit doeleinde en zodoende is het ding redelijk bewaard gebleven. Decall is wel niet 100% maar zit er niet ver vanaf dus ben er zeer tevreden over. Heb het ding toen voor 170 EUR. van de man over kunnen nemen. :lol:

Afbeelding
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie