Ey,
Ik heb deze foto hier nog liggen en ik ben benieuwd van welk land deze generaal is.
Wie kan me helpen?
En als je weet wie is het is wil ik het ook graag weten.
Groeten jeroen.
Welk land?Welke generaal?
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Duits misschien? Hij heeft toch een EK lint in zen knoopsgat zitten.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- SiNiStEr
- Lid
Zo wie zo fout King tiger. Alle inwoners van het Duitse rijk konden deze onderscheiding ontvangen. Daarnaast is zijn uniform en de knopen daarop duidelijk niet Duits. Zat zelf aan Roemeens of Bulgaars o.i.d. te denken maar durf hierover niks met zekerheid te zeggen. Dat laat ik aan de meer ervaren mensen op dat gebied over.King tiger schreef:Duits misschien? Hij heeft toch een EK lint in zen knoopsgat zitten.
Wellicht dat asjemenou of Auke J. hier meer info kunnen verschaffen daar zij beter thuis zijn in het Oost-front gebeuren.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- michiel01
- Lid
zeker een oost-europeaan of afkomst Balkan (alleen al als ik z'n hoofd zo eens bekijk) De opmaak van z'n medailles is zeker niet Duits en de onderscheidingen herken ik ook niet als Duits pre 1918, de meest linkse onderscheiding (voor de drager rechts) is altijd de belangrijkste medaille en deze is IMO niet Duits! Ik zou qua opmaak en gezien het pre 1918 EK lintje zeggen dat het mogelijk een Oostenrijk-hongaar of andere Duitse bondgenoot uit WO-1 is.
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Auke J.
- Lid
Ik denk dat je Auke bedoelt. Ik weet tot mijn spijt niet veel van medailles en uniformen per land af Wel kan ik zeggen dat ik het niet een vriendelijk lijkende man vind.SiNiStEr schreef:Zo wie zo fout King tiger. Alle inwoners van het Duitse rijk konden deze onderscheiding ontvangen. Daarnaast is zijn uniform en de knopen daarop duidelijk niet Duits. Zat zelf aan Roemeens of Bulgaars o.i.d. te denken maar durf hierover niks met zekerheid te zeggen. Dat laat ik aan de meer ervaren mensen op dat gebied over.King tiger schreef:Duits misschien? Hij heeft toch een EK lint in zen knoopsgat zitten.
Wellicht dat asjemenou of Auke J. hier meer info kunnen verschaffen daar zij beter thuis zijn in het Oost-front gebeuren.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008