@SiNiStEr
Ik kan deze vraag niet met drie zinnen beantwoorden maar graag wil ik je hiermee opweg helpen en zeker ook niet ontmoedigen

maar je zult ook al wel weten dat deze armbanden helaas-)zeer repro gevoelig zijn en dat je echt moet oppassen bij aanschaf daarvan,meer dan 90% is Fake

.Daarom moet je voor 100% zeker weten dat het om een origineel stuk gaat voordat je de centjes uitgeef en je moet tevens het stukje stof tot op de draad kennen,zelfs de meest ervaren verzamelaars gaan soms nog voor de bijl met zulks spul wand ook de repro's worden steeds beter, in sommige museums liggen gewoon repro's. Een prijs opgaaf voor deze banden ect is moeilijk te zeggen je geef zelf al aan dat Germanmilitaria vaak aan de hoge kant zit (kwa) prijzen.En dat verschil kom je overal tegen er is geen standaard prijs voor..morgen betaal je bij koper (A) 100 E bv en een week later zie je op e-bay dat er een is verkocht voor meer dan 350 E en van daaruit worden de prijzen dan van afgeleid...niet raar maar waar!!
Off Topic..Het voorbeeld daaruit is de Philips knijpkat die ik deze week ook al heb besproken in het zaklampen topic. Het is bij mij weten in die 40j militairia verzamelen nog nimmer voorgekomen dat daar zulke bedragen voor worden neergeteld ..

..maar voorlopig door zo'n actie staat deze philips Wehrmacht kat nu plotsklap wel hoog kwa prijsindicatie en zal hierdoor wellicht ook hoog blijven...Het Spreekwoord zegt nog altijd ''het is maar wat de gek er voor geeft'' en dat blijft helaas nog steeds van kracht ook in deze verzamelwereld...dus bedenk eerst goed voordat je zuks verzamelgoed wilt gaan aan schaffen .....het was enkel maar een goed bedoelde hint