repareren of juist niet.
-
- Lid
repareren of juist niet.
Ik had een half jaar geleden een wehrpass gekocht op een beurs.
Een maand later ging het papier(de blaadjes die aan de kaft vastzitten) los van de kaft.
Nu een half jaar later(ik snap eigenlijk niet waarom nu pas) wil ik de blaadjes eigenlijk weer vast aan de kaft hebben.
Heeft er iemand daar een manier voor of moet ik het juist weer helemaal niet doen?
Laat je horen!!
mvg. Sven
Een maand later ging het papier(de blaadjes die aan de kaft vastzitten) los van de kaft.
Nu een half jaar later(ik snap eigenlijk niet waarom nu pas) wil ik de blaadjes eigenlijk weer vast aan de kaft hebben.
Heeft er iemand daar een manier voor of moet ik het juist weer helemaal niet doen?
Laat je horen!!
mvg. Sven
- SV Kenny
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Op de linnen rand die om de wehrpass zit, zit een snee (een erg grote,bijna de hele doorsnee van de wehrpass).SV Kenny schreef:Waarom kwamen de blaadjes los van de kaft?
Als je met zo'n boekjes een beetje voorzichtig bent kan dat normaal gezien toch niet gebeuren.
Vast door iemand vroeger gedaan.
Dus bij een paar bewegingen zal het papier van de kaft wel hebben los gelaten.
mvg.
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Ik zou het zo laten. Er is altijd de kans dat je het nog meer verpest. Is er bij mij ook goed ingstampt :-p
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- JimK
- Lid
- Contacteer:
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- michiel01
- Lid
Ik had het zeker niet gerepareerd, als het al loszat dan so be it! Originele items opknappen is in mijn ogen een not done, het gaat toch om de historische waarde! als je voor display een intact item wilt dan zou ik gewoon een nettere aanschaffen in plaats van deze opknappen, daarmee gaat een stukje van de originaliteit verloren.....
- screamingeagle90
- Lid
Re: repareren of juist niet.
post gewoon eens een foto voor wat duidelijkheid, zo kan men toch niet oordelen? 

''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
- viny
- Lid
Goed idee!screamingeagle90 schreef:post gewoon eens een foto voor wat duidelijkheid, zo kan men toch niet oordelen?
'War is delightful for those who have not experienced it'
-
- Lid
Ik heb het al besloten om het niet te doen en bovendien is dit al een aardig oud topic.