Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hiscol is over het algemeen wel te vertrouwen.
Je kunt op het Wehrmachht awards proberen maar dan heb je Mark of Mario ( Eigenaar van Hiscoll) Er ook bovenop.
Ja ik heb hem al, en heb vandaag, heel toevallig, de kans gehad te vergelijken met een repro. Opzich niet makkelijk maar zach wel dat de repro anders is, vooral manier van stof, en naaien. Maar ik kreeg garantie. Met alle problemen van dien.
'War is delightful for those who have not experienced it'
De mouwband ziet er goed uit, zelf wil ik iets altijd even voelen en ruiken. Bij mark en mario kun je betrouwbaar iets kopen, via hun site. altijd garantie, en je vind ze op iedere beurs terug dus geen probleem.
De mouwband ziet er goed uit, zelf wil ik iets altijd even voelen en ruiken. Bij mark en mario kun je betrouwbaar iets kopen, via hun site. altijd garantie, en je vind ze op iedere beurs terug dus geen probleem.
Geeft inderdaad geen 100% zekerheid, dacht dat hij de band al had.Als je dan toevallig zo'n lampje thuis hebt liggen kom je al iets verder