Ik heb vandaag onderstaande kist gekregen van iemand die hem bij zijn ouders op zolder heeft gevonden.
Herkend iemand deze kist?
Ik vraag me vooral af of deze uit de wo2 is
Determinatie Duitse kist
- michiel01
- Lid
ja dit oogt mij als een correcte kist uit wo-2.
In de kist hoort een zuurstofset te zitten, zuurstofcilinders met een masker om deze zuurstof toe te dienen. Behoorde toe aan een Sanitats eenheid.
Zuurstof werkt onder andere goed om je van een kater, dronkenschap of overdosis aan ingeademde rook af te helpen doordat je bloed (en dus je hersenen) een zuurstofpiek krijgen. De juiste medische toepassing in wo-2 is mij onbekend....
In de kist hoort een zuurstofset te zitten, zuurstofcilinders met een masker om deze zuurstof toe te dienen. Behoorde toe aan een Sanitats eenheid.
Zuurstof werkt onder andere goed om je van een kater, dronkenschap of overdosis aan ingeademde rook af te helpen doordat je bloed (en dus je hersenen) een zuurstofpiek krijgen. De juiste medische toepassing in wo-2 is mij onbekend....
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- michiel01
- Lid
op ebay.de heeft kortgeleden een complete set gestaan. Gebruik de uitgebreide zoekfunctie om in afgelopen advertenties te zoeken, dan zal je hem waarschijnlijk wel terugvinden want het moet (waarschijnlijk) na dinsdag geweest zijn dat ik hem heb zien staan. (dus mogelijk is het nog een actieve veiling, maar ik meende dat hij bijna afliep toen ik hem zag)
-
- Lid
Mooi kistje, helemaal kompleet gaan ze voor honderden euro's weg (gezien op Ebay) maar alleen de kist? Eurotje of 50? Heb dan ook meteen intresse
Als je m wilt verkopen heb ik wel intresse, zou je me in dat geval willen PBe? alvast bedankt.
Als je m wilt verkopen heb ik wel intresse, zou je me in dat geval willen PBe? alvast bedankt.
Windhund - Grenadier
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!
Panzergrenadiere,
vorwärts, zum Siege voran!