Geschwader jasje
-
- Lid
Geschwader jasje
Wie weet de leeftijd van dit jasje, op de mouwband staat "Geschwader Boelcke"
Zelf denk ik uit de periode west duitsland
Zelf denk ik uit de periode west duitsland
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Sorry hoor,
maar als je met dit soort vragen komt:
Koop eerst eens goede boeken
of kijk desnoods zelf eerst eens goed rond op internet...
(ik krijg het idee dat uit gemakzucht dit soort vragen gesteld worden, zo van: post maar!, terwijl er genoeg informatie te vinden is)
In twijvelgevallen wil ik best meedenken en mijn boeken erbij pakken, maar in dit soort overduidelijke gevallen...
(ik krijg het idee dat uit gemakzucht dit soort vragen gesteld worden, zo van: post maar!, terwijl er genoeg informatie te vinden is)
In twijvelgevallen wil ik best meedenken en mijn boeken erbij pakken, maar in dit soort overduidelijke gevallen...
-
- Lid
Michel, ik snap ook wel dat dit jasje niet uit de tweede wereldoorlog komt hoor, mijn vraag was dan ook uit welke periode deze wel kwamutmi schreef:Sorry hoor,
gezien ik hier geen boeken van in huis heb leek het me dat ik dat wel hier mocht vragen he
Dit zou ik namelijk graag tegen de betreffende verkoper zeggen
- sobel
- Lid
- willysproject
- Lid
Dat zal hij best ook wel weten hoor. Of denk je werkelijk dat mensen die zo'n dingen verkopen echt niet weten wat ze verkopen? Zeg ons ook nog eens de prijs die hij er voor vraagt. 150 euro?
Wat denk je eigenlijk dat die verkoper zal zitten denken over de verzamelaars die meer inlichtingen vragen over dergelijke stukken?
- "Meneer de verkoper, is deze origineel?"
- Antwoord van de verkoper: "Natuurlijk."
Sommige mensen willen gewoon bedrogen worden... Wie is er in dit geval de schuldige? De verkoper, of de domme sul die dit gelooft en koopt?
MvG,
Gerd V
Wat denk je eigenlijk dat die verkoper zal zitten denken over de verzamelaars die meer inlichtingen vragen over dergelijke stukken?
- "Meneer de verkoper, is deze origineel?"
- Antwoord van de verkoper: "Natuurlijk."
Sommige mensen willen gewoon bedrogen worden... Wie is er in dit geval de schuldige? De verkoper, of de domme sul die dit gelooft en koopt?
MvG,
Gerd V
n2 schreef: Dit zou ik namelijk graag tegen de betreffende verkoper zeggen
-
- Lid
Jasje werd mij aangeboden per email.
Vervolgens mailde ik terug naar die verkoper met het bericht dat ik geen interesse had erin omdat ik alleen spul uit de ww2 verzamel.
Als reactie hierop kreeg ik te horen dat zij het beter wist en dat dit jasje wel degelijk uit de tweede wereldoorlog kwam.
Nu wou ik haar aangeven uit welke tijd het jasje wel presies kwam, en dat is de reden dat ik dit topic maakte
Vervolgens mailde ik terug naar die verkoper met het bericht dat ik geen interesse had erin omdat ik alleen spul uit de ww2 verzamel.
Als reactie hierop kreeg ik te horen dat zij het beter wist en dat dit jasje wel degelijk uit de tweede wereldoorlog kwam.
Nu wou ik haar aangeven uit welke tijd het jasje wel presies kwam, en dat is de reden dat ik dit topic maakte
- willysproject
- Lid
Ok, dit verduidelijkt de zaak.n2 schreef:Jasje werd mij aangeboden per email.
Niet persoonlijk opvatten Niels,
maar ik zie op verschillende fora wel vaker dit soort vragen staan in de zin van: Is dit wo2? Terwijl het overduidelijk fake of na-oorlogs is, ook voor beginnende verzamelaars en dan heb ik zoiets van:
- of: koop goede boeken, kijk zelf goed rond op internet
- of: Ga geen wo2 verzamelen!
Fora zijn er idd. om vragen te stellen, persoonlijk vind ik dat ze wel op niveau moeten zijn, vandaar mijn reactie op zo'n jasje.
Dat iemand beweert dat iets 100% goed is...dan heb ik al een hoop "goed" spul geretourneerd naar de verkoper! LOL