Duitse armband

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Bericht door battle of the Bulge »

WOW het is al een wonder hoor als ze weten wie himmler is :)
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Gebruikersavatar
remi
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 okt 2007, 12:22

Bericht door remi »

klopt maar het was n keer een vraag op school ik wist het antwoord en dus uitgelegt zo doende :wink:
War Sucks... its only fun for those who never bin there.
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Bericht door fritz derochebrune »

Hoi iedereen,

Sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen van me. Als eerste wil ik mgschutze nog bedanken voor zijn antwoord.

Ik realliseer me nu dat het plaatsen van (half)afgedekte foto's op dit forum onzin is. Ik zit ondertussen op het hoger onderwijs, en de mensen die me Adolf noemden zie ik al lang niet meer. Het zit zo, ik ben mijn bijnaam nooit meer kwijtgeraat sinds ik 'm kreeg aan 't begin van het vijfde jaar. (Ik zat in België op school) Eerst trok ik er me ook niets van aan, maar na een jaar begint 't toch wel vervelend te worden dat mensen je zo noemen. Daarom wilde ik voorzichtiger zijn met wat ik plaatste.

Dat ligt nu echter ver achter me, en m'n nieuwe vrieden zijn heel wat toleranter tegenover mijn hobbie. (En degenen die dat niet waren zijn al van school af, hehehehe :evil: ) Hierdoor heb ik nieuwe moed gekregen, en ik ben van plan over niet al te lange tijd mijn verzameling(etje) ook hier op de site te zetten. Geheel zonder afdekkingen!

Groeten,

Fritz
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Nou dat is mooi om te horen :)
Never Back Down
Gebruikersavatar
Arachnide
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 okt 2007, 22:59
Locatie: Hoogerheide

Bericht door Arachnide »

Ook ík ben nog opzoek naar een NSDAP/Swastika armband.
Tot dusver nog niet gevonden.
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

http://www.germanmilitaria.com -- NSDAP -- en dan ff zoeken en er zijn genoeg armbanden te koop daar..
Plaats reactie