Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hij heeft me gezegd dat hij dat nummer na getrokken had omdat het toevallig op een kringlijst stond die hij destijds had. Maar een compleet register had hij helaas ook niet. Wel zijn er volgens hem in meerdere archieven delen van de registratie etc. terug te vinden. Zoiets zou ooit samengevoegd meoten worden.
Het zijn wel een stel héle mooie speldjes! Wees er maar zuinig op!
Men moet de waarheid niet verwarren, met de mening van de meerderheid.
Is op zoek naar Duitse foto's, voor in mijn Duits fotoalbum. Verkoop je foto's? PB aub!
na een beetje rondvragen, o.a. bij een goede vriend ben ik er achter dat het complete NSB archief er nog wel is, waarin precies staat van wie elk administratienummer is achterin de spelden.
Maar de informatie word strikt geheim gehouden omdat ze NSB archieven niet vrij willen geven vanwege de gevoelige kwestie van het onderwerp.
Helaas,
de gene die de nsb heeft opgericht komt uit mijn dorp, en volgens mij heeft niemand meer zo'n speldje terwijl er hier genoeg nsber's waren maar ja, ik zou ook wel zo'n mooie orig. willen hebben
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!