Splinterparka op MP

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
anti repro
Lid

Splinterparka op MP

Bericht door anti repro »

Op MP staat een Duitse splinterparka te koop voor 295 euro.
Aanbieder is ene Marinus (bekend ?)

Goede prijs als de parka origineel is ?
Kan iemand mij adviseren of deze camo parka origineel is ?
(niet letten op de taalfouten in de advertentie :evil: )
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Deze neem ik aan? Het was niet gemakkelijk zoeken met zoveel taalfouten :wink: .

Die is vanop de foto's te zien origineel, jammer van de ontbrekende knop. De kleuren zijn zo te zien ook nog mooi. Tenzij de witte kant een zéér zware teleurstelling blijkt, is €295 een uitstekende prijs (normale prijs zou eerder in de richting €600-650 zitten, schat ik)
ammo
Lid
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 45 keer

Bericht door ammo »

Zo op de foto te zien is de jas goed , alleen de prijs,normaal zijn ze duurder.
Nemo Me Impune Lacessit
anti repro
Lid

Die bedoelde ik idd Peter. 8)

Had nog contact met de verkoper Marinus via mail. Hij vertelde dat hij twee boden van 295 had ontvangen binnen anderhalf uur. Ik heb nog 325 geboden maar dat deed hij niet meer. Ik had direkt moeten bieden toen ik de advertentie had maar twijfelde (ik denk door de advertentie vol taalfouten en de toch lage prijs)
Ik zag op de biedingen dat een bieder genaamd Niels 295 had geboden, dus ik vermoed dat hij de jas nu heeft.
:cry:

Binnenzijde van de jas had volgens de verkoper drie scheuren van 3 a 5 cm en een twintigtal gaatjes ter grootte van een speldenknop. (hij dacht van muizen omdat deze onderaan de jas zaten).
Kleur van de binnenkant was afgedragen wit tegen het grijze aan en de jas rook een beetje muf met enkele zwarte puntjes van opgedroogd vocht. Ontbrekende knoop was van een jaszak.

Ik denk dat ik een hele mooie,goedkope, originele splinterparka heb laten lopen !! :? :oops:
SiNiStEr
Lid

Bericht door SiNiStEr »

Tja Niels Klompen is er altijd vlug bij als het om koopjes gaat. :P ;)

Zat eerder ook veel op ons forum maar de laatste tijd heb ik hem hier niet echt meer gezien.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Aah, Niels! :) Hem heb ik inderdaad lang niet meer gezien! Die heeft weer een mooie aanwinst erbij in zijn Zug!
Daar is 'ie weer!
anti repro
Lid

Helaas is de advertentie verwijderd maar ik heb wel nog kunnen zien dat de splinterparka gereserveerd was voor een ander persoon (naam weet ik niet) dan Niels. Niels zal ook wel balen, net als mij. :?

Supermooie camojas voor een superzacht prijsje :x
Plaats reactie