Duitse vlag

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
LDO
Lid
Berichten: 956
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:19
Locatie: Katwijk
Gegeven: 39 keer
Ontvangen: 72 keer
Contacteer:

Re: Duitse vlag

Bericht door LDO »

Michael_Wittmann schreef: Niet om ruzies te veroorzaken maar voortaan toch maar op jullie woorden passen voordat er dadelijk iemand komt met een bericht dat hij iets wilt kopen en dan komt er een positieve mening en dan blijkt het nep te zijn... Ik spreek uit ervaring dus ik weet dat wel. :roll: \
Sorry hoor, maar je opmerking klinkt ongeveer het zelfde als dat je zou schrijven: 'Niet om ruzies te veroorzaken maar ik vind jullie een stel klootzakken en dat bedoel ik niet persoonlijk'.
Ik bedoel: iemand plaatst een voorwerp ter beoordeling, daar komen meningen op, over die meningen word gediscussieerd, en daaruit hoop je een goed oordeel te kunnen vellen.
Wat jij zegt is: iedereen houdt zijn bek en alleen degene die de waarheid spreekt mag wat tikken.
En wie bepaalt wie dat is?

Ik tik hier niet veel, maar ik nodig je van harte uit om mijn posts eens door te lezen, misschien ontdek je dat ik mijn best doe veel informatie te verstrekken aan mensen en meningen goed te onderbouwen.
En vergeef me: ik ben maar een mens en ik zal er ook wel eens naast zitten.
Leuk dat ik dan gecorrigeerd wordt en wat kan leren...
Plaats reactie