Tip: Duitse foto's
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Tip: Duitse foto's
Op ebay.de worden er momenteel honderden prachtige foto's aangeboden door één en dezelfde verkoper
http://www.stores.ebay.de/antikesrares
Ik heb niets te maken met die verkoper ofzo, maar ik vond dat ik jullie die link toch moest geven, er zijn echt prachtige foto's bij. Zoals originele van het bezoek van rommel aan zijn kustverdediging. Als je er geen koopt, het is al leuk genoeg om er zo naar te kijken omdat de foto's telkens erg groot zijn weergegeven
Enjoy zou ik zo zeggen (en biedt niet op diegene waar ik op bied )
http://www.stores.ebay.de/antikesrares
Ik heb niets te maken met die verkoper ofzo, maar ik vond dat ik jullie die link toch moest geven, er zijn echt prachtige foto's bij. Zoals originele van het bezoek van rommel aan zijn kustverdediging. Als je er geen koopt, het is al leuk genoeg om er zo naar te kijken omdat de foto's telkens erg groot zijn weergegeven
Enjoy zou ik zo zeggen (en biedt niet op diegene waar ik op bied )
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- LHek
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Ik denk ook niet dat ze uit 1 album komen maar uit meerdere. Ja, uit een archief kan ook maar dan vind ik het nog jammer dat al die foto's van dezelfde soldaat verspreid worden.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik wil ers ook een paar kopen,alleen mijn duits dat is niet erg goed.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Miesjel
- Lid
Mijn duits is ook zo belabberd als het maar kan, maar ik ga er van uit dat ik het met de verkoper ook in het engels kan afhandelen. Moet lukken toch? Ik neem aan dat het betalen gewoon gaat door het bedrag op zijn rekening te storten en dat hij vervolgens mij de foto's opstuurd...
Ik heb me speciaal hiervoor op ebay aangemeld, dus misschien dat iemand mij even kan zeggen ofdat dit juist is, en of ik gewoon een mailtje krijg als ik de veiling heb gewonnen net zoals op qoop.nl ?
Alvast bedankt u allen (en tim nogmaals bedankt voor de tip) Er staan ook mooie series tussen van 31 foto's voor 1 euro (Ja ik heb al geboden natuurlijk)
Ik heb me speciaal hiervoor op ebay aangemeld, dus misschien dat iemand mij even kan zeggen ofdat dit juist is, en of ik gewoon een mailtje krijg als ik de veiling heb gewonnen net zoals op qoop.nl ?
Alvast bedankt u allen (en tim nogmaals bedankt voor de tip) Er staan ook mooie series tussen van 31 foto's voor 1 euro (Ja ik heb al geboden natuurlijk)
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Moet je dan een account maken bij de duitse ebay site of kun je ook gewoon je nederlandse account(Van ebay.NL) gebruiken op die van de duitse ebay?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Tim
- Lid
- Contacteer:
No problem miesjel zolang je maar niet onder mijn duiven schiet
Ivm afhandelen : hij kan perfect engels, verzendingskosten naar het buitenland zijn heel laag (1 euro bij mij), en je krijgt zijn IBAN en BIC nummer zodat je gewoon via overschrijving kan betalen. Wanneer de overschrijving ontvangen is worden de foto's verstuurd.
Ivm afhandelen : hij kan perfect engels, verzendingskosten naar het buitenland zijn heel laag (1 euro bij mij), en je krijgt zijn IBAN en BIC nummer zodat je gewoon via overschrijving kan betalen. Wanneer de overschrijving ontvangen is worden de foto's verstuurd.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer: