Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn laatste nieuwe aanwinsten wat ik sinds kort van een overleden Duitse veteraan heb gekregen
Ik als totale leek op dit gebied, heb vernomen dat dit toch wat geld waard is(sommige toch)
hier volgen ze:
1.DRL sportbadge
Voorzijde:
Achterzijde:
2.KVK 1ste klasse met zwaarden
Voorzijde:
Achterzijde:
3. Minesweeper
Voorzijde:
Achterzijde:
4. Spaanskruis brons miniatuur
Voorzijde:
Achterzijde
5. Woundbadge zwart
Voorzijde
Achterzijde
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
leuke aanwinsten, alleen staat de KVK 1e klasse me niet zo aan. Maar de foto's zijn ook erg klein om dat goed te beoordelen.
Het minensucher abzeichen oogt super mooi!
Staat er op de speld van het KVK een merkje? Dan zou het een 84 voor Carl Poellath moeten zijn, ik heb een KVK 1 met precies zo'n speld systeem en gemerkt met 84 op de speld. Ongemerkt komen ze ook voor. Zwaar gepatineerd en wat vuil, maar origineel is ie wel iig.
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
Mooi die DRL sportbadge, ik heb ze alleen 'denazified' gezien...
Het lijkt wel of de minesweeperbadge nog een keer met gouden verf is overgeverfd...
Maar een heel mooie collectie!
Fritz
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Jaap van der Laan schreef:Staat er op de speld van het KVK een merkje? Dan zou het een 84 voor Carl Poellath moeten zijn, ik heb een KVK 1 met precies zo'n speld systeem en gemerkt met 84 op de speld. Ongemerkt komen ze ook voor. Zwaar gepatineerd en wat vuil, maar origineel is ie wel iig.
Als jij een dergelijke originele hebt geloof ik je daarin. Hij was op de foto nagenoeg hetzelfde als een replica die ik ooit kreeg (toen ik een klein jongentje was), en die ik als referentie heb bewaard. Maar met het verhaal van de veteraan erbij zou het ook raar zijn als 1 ding niet goed was.