Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Even een kort vraagje: Hoeveel moet een....ongeveer kosten (aangezien de prijzen nogal verschillen):
- Gemarkeerde Infantrie Sturmabzeichen met/zonder oorkonde?
- Gemarkeerde/Niet-gemarkeerde EKII
Alvast bedankt,
//Sgt. Gallée
Laatst gewijzigd door Sgt. Gallée op 06 mar 2008, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
Op verschillende sites worden veel de Ostmedailles aangeboden. Nu zag ik laatst een advertentie waarin er een Ostmedaille werd aangeboden met de stempel '55' (J.E. Hammer & Sohne in Geringswalde) of '65' (Klein & Quenzer A.G. in Idar/Oberstein ). Op het uitgifte zakje wat erbij zit staat echter het volgende: Grossmann & Co. in Wien. Ik kan er dan toch 100% zeker van zijn dat deze [niet bij elkaar horen? Dat het zeg maar een 'samengesteld' lotje is?
Mvg
Gezocht: Patches 104th Infantry Division 'Timberwolf' en US Uniformen (Ike jackets, M-1943 en Sercive Officer Dress)
U is correct, dit is een samengesteld setje. V.w.b. de andere vragen: een gemerkte Gab doet ca. 110-130 euro, een Ek2 ca. 75. In goede staat dan. Oorkondes zou ik niet weten. De prijzen varieren natuurlijk wel per aanbieder dus kijk eens rond bij de verschillende handelaren (voor zover je dat nog niet gedaan hebt), dit kan soms wel een paar tientjes schelen.
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
infanterie sturm oorkondes zijn vrij prijzig, van 75 euro voor een simpele tot 125 voor die mooie A4 tjes met afbeelding erop van de IAB, medaille zelf ong 100
EK 2 inderdaad ong 75/100
De prijs van de oorkonde hangt bijna geheel af in welke eenheid de persoon diende en waar de eenheid op dat moment zijn inzet had.
Ardennen offensief en Market Garden gerelateerde items zijn vaak prijziger zeker in combinatie met FJ of SS.