osten medaille
-
- Lid
osten medaille
hallo ik heet sjoerd en ik heb een ostfrond medaille gekocht voor 20 euro kan ik wat info krijgen.
er staat 18 in de ring weet iemand welke maker dat is
mvg sjoerd
p.s mijn naam is raar maar ik probeer zo serieus mogelijk te doen( ik wou patton heten maar ja )
er staat 18 in de ring weet iemand welke maker dat is
mvg sjoerd
p.s mijn naam is raar maar ik probeer zo serieus mogelijk te doen( ik wou patton heten maar ja )
vergeven niet vergeten
-
- Lid
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
-
- Lid
-
- Lid
Re: osten medaille
.s mijn naam is raar maar ik probeer zo serieus mogelijk te doen( ik wou patton heten maar ja )
Sorry voor mijn reactie van "stumper". Was niet persoonlijk bedoeld maar indien je "repmuts"omdraait krijg je "stumper. Vandaar de rare naam.
Helaas heb ik een forumwaarschuwing gekregen omdat het niet gesnapt en/of gewaardeerd werd.
Nogmaals, niet persoonlijk naar de schrijver van het bericht.
Sorry voor mijn reactie van "stumper". Was niet persoonlijk bedoeld maar indien je "repmuts"omdraait krijg je "stumper. Vandaar de rare naam.
Helaas heb ik een forumwaarschuwing gekregen omdat het niet gesnapt en/of gewaardeerd werd.

Nogmaals, niet persoonlijk naar de schrijver van het bericht.
-
- Lid
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
ik heb alleen een kleine tip over de foto. gebruik het bloemetje op je camara om je foto's scherp van dichtbij te krijgen.
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
- Von Brand
- Lid

Waar heb ik die tip de laatste dagen vaker tig keer gehoord. Die bloem is helemaal niet nodig , nog nooit gebruikt, want het wordt er niet eens zo heel veel duidelijker van. Je kan er ook gewoon voor zorgen dat er genoeg licht is en dat je de camera op de goede stand zet, dan heb je die bloem heel niet nodig.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
- rutger
- Lid
Misschien bij jouw fotocamera niet maar bij mij in ieder geval wel...Von Brand schreef:![]()
Waar heb ik die tip de laatste dagen vaker tig keer gehoord. Die bloem is helemaal niet nodig , nog nooit gebruikt, want het wordt er niet eens zo heel veel duidelijker van. Je kan er ook gewoon voor zorgen dat er genoeg licht is en dat je de camera op de goede stand zet, dan heb je die bloem heel niet nodig.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- JimK
- Lid
- Contacteer:
De goede stand voor deze object fotografie is macro, en dat is de bloemVon Brand schreef:dat je de camera op de goede stand zet, .

Onder de scanner leggen als je die hebt. Werkt perfect.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
-
- Lid
Dat kan inderdaad ookJim schreef:Onder de scanner leggen als je die hebt. Werkt perfect.

- Von Brand
- Lid
Hoeft helemaal niet hoor. Ligt er maar net aan waar en wat je fotografeert. Dus dat is grote onzinmgschutze schreef:De goede stand voor deze object fotografie is macro, en dat is de bloemVon Brand schreef:dat je de camera op de goede stand zet, .
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=35&t=20629 Kijk hier maar. Met bloemetje is het wel duidelijker maar nog steeds niet zo scherp als een foto hoort te zijn. Er staat wel bij dat ze uit de losse hand gemaakt zijn maar dan nog hoe wil je van bovenaf en camera helemaal stil houden?
Dus of het nu wel of niet zo "hoort", daar heb ik vrij weinig aan. Feit blijft dat ik zelf met dat bloemtje niet veel uidelijkere foto's krijg. Dus ik zoek er gewoon de juiste stand bij en zorg dat er genoeg licht in de ruimte is. Dan lukt het ook.
Ein Wiedersehen war seine und unsere Hoffnung........
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
oke nu snapt ie het wel, denk ik
. het gaat er om dat ie scherp is.

I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Geen onzin, een feit dat je dan betere foto's krijgt. Met normale camera's wel..Von Brand schreef:Hoeft helemaal niet hoor. Ligt er maar net aan waar en wat je fotografeert. Dus dat is grote onzinmgschutze schreef:De goede stand voor deze object fotografie is macro, en dat is de bloemVon Brand schreef:dat je de camera op de goede stand zet, .
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=35&t=20629 Kijk hier maar. Met bloemetje is het wel duidelijker maar nog steeds niet zo scherp als een foto hoort te zijn. Er staat wel bij dat ze uit de losse hand gemaakt zijn maar dan nog hoe wil je van bovenaf en camera helemaal stil houden?
Dus of het nu wel of niet zo "hoort", daar heb ik vrij weinig aan. Feit blijft dat ik zelf met dat bloemtje niet veel uidelijkere foto's krijg. Dus ik zoek er gewoon de juiste stand bij en zorg dat er genoeg licht in de ruimte is. Dan lukt het ook.