Gelukkig wel, het is al zo duurjeroen wo2 schreef:Ow ow, krijgen we nu een discussie over een jonge verzamelaar die US Airborne wil verzamelen? Succes...!
Ik zou iniedergeval gewoon voor Duits gaan maargoed smaken verschillen he.

Gelukkig wel, het is al zo duurjeroen wo2 schreef:Ow ow, krijgen we nu een discussie over een jonge verzamelaar die US Airborne wil verzamelen? Succes...!
Ik zou iniedergeval gewoon voor Duits gaan maargoed smaken verschillen he.
Jonge als je m'n post had gelezen bij mn verzamel topic had je al kunnen zien dat ik geen 101 ging doen sul..Edgar schreef:OOw, geef je jezelf nu tips?omgitsme schreef:Als je een originele 101 para wilt neer zetten, kan je het beste beginnen met sparen en niet dat gaan doenDBloc schreef:najah ik moet nog maar even zien wat ik ga doen. Voor mij is het wel een beetje moeilijk want aan de ene kant denk ik;
ik wil een uitrusting van de axis, maar aan de andere kant wil ik een uitrusting van 101st paratroopers.
1. Het is heeel erg duur (alleen de uitrusting valt nog mee)
2. Je wordt aangekeken als een BoB Farb.
3. Het meeste kun je bijna niet meer aan origineel komen (M-1942 jumpsuit reinforced en re-enforced, M-1943 fieldtrousers met de rigger made tassen) en als je ze vind, dan betaal je wel paar duizenden euro's voor een broek
4. Je kan het beste een gewone Infantry Division doen, zoals de meeste.
Jonge als je m'n post had gelezen bij mn verzamel topic had je al kunnen zien dat ik geen 101 ging doen sul..
Biologisch gezien waarschijnlijk een schoolkind, aangezien hij 3 jaar ouder is.omgitsme schreef:Haha grappig...
Als ik een kleuter ben, wat ben jij dan? Een peuter?
1. Als je iets wil hebben, moet je ook bereid zijn om te betalen. Dus replica kopen omdat het duur en zeldzaam is, is gewoon onzin. Ga een jaar werken voor een broek, je zal hem zeer waarderen als je er 1 weet te vinden en te kopen....omgitsme schreef: Als je een originele 101 para wilt neer zetten, kan je het beste beginnen met sparen en niet dat gaan doen
3. Het meeste kun je bijna niet meer aan origineel komen (M-1942 jumpsuit reinforced en re-enforced, M-1943 fieldtrousers met de rigger made tassen) en als je ze vind, dan betaal je wel paar duizenden euro's voor een broek
Inderdaad, ik mag dan ook nog jong zijn, een beetje discipline, grammatica en plaatswijzing is op dit forum hard nodig.Edgar schreef:Jonge als je m'n post had gelezen bij mn verzamel topic had je al kunnen zien dat ik geen 101 ging doen sul..Praat zo maar tegen je leeftijdsgenootjes, kleuter.
Gewoon de waarheid onder zijn neus drukken. Dus geslijm hoeft nietDBloc schreef:en koen scoortlol
1. Geef ik je gelijk in, want replica is geld weggooien.koen schreef:1. Als je iets wil hebben, moet je ook bereid zijn om te betalen. Dus replica kopen omdat het duur en zeldzaam is, is gewoon onzin. Ga een jaar werken voor een broek, je zal hem zeer waarderen als je er 1 weet te vinden en te kopen....omgitsme schreef: Als je een originele 101 para wilt neer zetten, kan je het beste beginnen met sparen en niet dat gaan doen
2. Moet je gewoon schijt aan hebben, wat interesseertjou wat andere over je collectie denken?
3. kwestie van hard werken en weinig uitgeven, juiste contacten opbouwen.
4. Lekker achter de grijze mensen massa aanlopen, zeker een PVDA stemmerWees een individu spaar iets wat weinig andere mensen sparen.
Dus noem nog eens een rede om geen 101St te gaan sparen.
1. zijn we het aardig mee eensomgitsme schreef:1. Geef ik je gelijk in, want replica is geld weggooien.koen schreef:1. Als je iets wil hebben, moet je ook bereid zijn om te betalen. Dus replica kopen omdat het duur en zeldzaam is, is gewoon onzin. Ga een jaar werken voor een broek, je zal hem zeer waarderen als je er 1 weet te vinden en te kopen....omgitsme schreef: Als je een originele 101 para wilt neer zetten, kan je het beste beginnen met sparen en niet dat gaan doen
2. Moet je gewoon schijt aan hebben, wat interesseertjou wat andere over je collectie denken?
4. Lekker achter de grijze mensen massa aanlopen, zeker een PVDA stemmerWees een individu spaar iets wat weinig andere mensen sparen.
2. Daar geef ik je ook gelijk in, maar veel mensen hebben die gedachte en dan krijg je steeds commentaar van ze.
3. Ook hier geef ik je gelijk in, maar als je nauwelijks kunt werken en als je studie er onder gaat lijden is het minder.
4. Ik loop niet achter de grijze massa aan en ben geen PVDA stemmer, ik stem eigenlijk helemaal niet?![]()
Maar laten we weer ontopic gaan?
1. -koen schreef:1. zijn we het aardig mee eenskoen schreef:1. Geef ik je gelijk in, want replica is geld weggooien.omgitsme schreef: 1. Als je iets wil hebben, moet je ook bereid zijn om te betalen. Dus replica kopen omdat het duur en zeldzaam is, is gewoon onzin. Ga een jaar werken voor een broek, je zal hem zeer waarderen als je er 1 weet te vinden en te kopen....
2. Daar geef ik je ook gelijk in, maar veel mensen hebben die gedachte en dan krijg je steeds commentaar van ze.
3. Ook hier geef ik je gelijk in, maar als je nauwelijks kunt werken en als je studie er onder gaat lijden is het minder.
4. Ik loop niet achter de grijze massa aan en ben geen PVDA stemmer, ik stem eigenlijk helemaal niet?![]()
Maar laten we weer ontopic gaan?
2. Dus? jij past je je collectie aan, aan de gedachte van andere?
3. Je wilt zeker je pop binnen een half jaar hebben staan, een buste is ook een mooie oplossing.
4. Je hebt geen stem recht, dus minder jarig. Had Edgar toch gelijk...
Heavy Fuel schreef:Het is gewoon bizar,het taalgebruik hier,naar mekaar toe.Het is hier geen "kindertuin"maar meer een "achterbuurt"
Mvg
Willem