Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoezo ligt dat aan de eenheid? Je koopt een mantel toch bijna altijd zonder schouderstukken.
Maar rond de 200 heb je genoeg betaald voor een Standaard M40.
mgschutze schreef:Hoezo ligt dat aan de eenheid? Je koopt een mantel toch bijna altijd zonder schouderstukken.
Maar rond de 200 heb je genoeg betaald voor een Standaard M40.
Gr Jim
Met bepaalde Lw kraagspiegels is de prijs weer wat hoger dat bedoelde ik eingelijk.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
ja maar dat geld niet voor mij want ik wil een mooie duitse WEHRMACHT overjas.
het liefst heb ik m36 maar deze zijn zeker moeilijker te vinden?
en het liefst ook met kraagspiegels en schouderstukken.
de prijs gaat dan zeker wel omhoog?
in iedergeval bedankt voor de reacties tot nu toe
Only the strongest will survive, Lead me to heaven, when we die. I am a shadow on the wall
I'll be the one to save us all!
nickdompeling schreef:ja maar dat geld niet voor mij want ik wil een mooie duitse WEHRMACHT overjas.
het liefst heb ik m36 maar deze zijn zeker moeilijker te vinden?
en het liefst ook met kraagspiegels en schouderstukken.
de prijs gaat dan zeker wel omhoog?
in iedergeval bedankt voor de reacties tot nu toe
Wehrmacht omvat alle legeronderdelen: Luftwaffe, Kriegsmarine en Heer.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Ee Heer jas met kraagspiegels ik ben niet zo'n grote zoeker maar ik ben ook een tijdje voro zo'n jas gaan kijken en 1 met kraagspiegels heb ik nog niet gevonden wel met een gefreiter teken op de mouw of adelaar (SS) maar nog geen met kraagspiegels(ik heb het over Heer)
Ik kom op heel veel beurzen, en heb wel eens een jas met kraagspiegels te koop gezien.
Het klopt dat er meestal geen opzitten. Het hoeft er ook niet op. Ik heb zelf een mantel SS met alleen adelaar en rottenfuhrer embleem.
LW en Heer mantel bij mij zijn zonder. Maar met schouderstukken is het makkelijker te vinden.