Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik zit nu al tijdje met me mg banden en hulzen te kloten,
maar ik krijg de hulzen niet erg makkelijk en snel uit de schakelbanden.
iemand een tip of idee hoe dit beetje makkelijk kan gaan?
of was er speciaal gereedschap voor
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
the_king88 schreef:ik zit nu al tijdje met me mg banden en hulzen te kloten,
Zet de huls ergens op , met de bovenkant, en dan de band naar beneden drukken.
the_king88 schreef:ik zit nu al tijdje met me mg banden en hulzen te kloten,
Het enige speciale gereedschap wat men in wo2 (en daarna) gebruikte om hulzen uit een schakelband te halen was een machinegeweer. Waarom zou men patronen uit een band verwijderen?
Maar de gegeven tip is de meest geschikte. Zet de huls op de rand van een plank blok hout of werkbank pak de band aan beide kanten van de huls vast en even flink naar beneden drukken.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
LET OP ALS HET BODEMVONDST HULZEN ZIJN DIT NIET DOEN: een schroeven draaier er in steken en dan van je af duwen, maar als je bovo hulzen heb zoals ik er een paar had, breken ze kapot of scheuren ze open...
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:LET OP ALS HET BODEMVONDST HULZEN ZIJN DIT NIET DOEN: een schroeven draaier er in steken en dan van je af duwen, maar als je bovo hulzen heb zoals ik er een paar had, breken ze kapot of scheuren ze open...
coco schreef:LET OP ALS HET BODEMVONDST HULZEN ZIJN DIT NIET DOEN: een schroeven draaier er in steken en dan van je af duwen, maar als je bovo hulzen heb zoals ik er een paar had, breken ze kapot of scheuren ze open...
Als ze zo slecht zijn , gewoon weg gooien.
Inderdaad, dan heb je er niks aan. En ze zijn toch niks waard.