Ben benieuwd!

Waarom precies heeft hij EN lintjes EN feldspange van dezelfde medailles aan?
Mooie uniformen kerel !SiNiStEr schreef:Begin zelf ook maar meteen met wat poppen en bustes uit eigen collectie. Verzamel qua Duits praktisch alleen Luftwaffe, bij mij dus geen WH of KM uniformen op het moment.Sommigen zullen de spullen al kennen uit mijn aanwinsten topic...
Luftwaffe Flieger Hauptmann(Ritterkreuz uiteraard een fake):
Luftwaffe boordmonteur bezig met Messerschmitt Bf109 motor(van in de achterhoek neergestorte Bf109), nog zonder LW schuitje:
Luftwaffe Oberfeldwebel Waffenrock(met verwundeteten abzeichen im schwab, EK1 o.i.d. moet er nog bijkomen):
LEZEN?????????iknowdintoo schreef:Waarom precies heeft hij EN lintjes EN feldspange van dezelfde medailles aan?
Heb ze vantevoren ook nog gestofzuigt.ammo schreef:Alleen de uniformen maar in de diepvries gelegd?
Ik bedoel heb je, de helmen veldflessen enz ,ook in de diepvries gehad. Duitse en nederlandse helmen , britse motorrrijdershelmemjeroen wo2 schreef:Heb ze vantevoren ook nog gestofzuigt.ammo schreef:Alleen de uniformen maar in de diepvries gelegd?
1 week bij minimaal - 18 , dan eruit halen ong een dagje dan weer een week in de diepvries, en alles tegelijk.jeroen wo2 schreef:Ah, ik heb de uniformen en laarzen die met wol en vilt erin gelegd.
Ziet er goed uit Jeroenjeroen wo2 schreef:Dit zijn me poppen, nouja de uniformen worden binnenkort allemaal verkocht wegens het helemaal zat zijn van een mottenprobleem.
Ik heb mottenspray,mottenballen,mottenpapier/hout, invriezen allemaal geprobeert maar het helpt niet, ik heb het in de vriezer nu gelegd en over een paar weken haal ik het eruit en verkoop ik het.