Dat vind ik ook , En als je zooi koopt , en je wil er een keer vanaf,dan kom je er nooit meer vanafmgschutze schreef:Welke geschiedenis zit er aan dan? Dat ik niet weet door wie/wat/waar het gebruikt is?sniper snoop schreef:Ook al een wrak, er zit geschiedenis aan. Of telt dit ook al niet meer?
Als iets nou bij mij uit de buurt komt van mensen, en er is een verhaal bij, of er is gewoon een betrouwbaar vastgelegd verhaal bij wat voor mij (regio) van belang is dan zeg ik ja. Dan kan het minder mooi zijn en toch een plekje in de verzameling krijgen.
Zo niet, is het heel simpel, dan doe ik het gewoon weg. Dan kan iemand die het wel mooi vind het kopen
ZF40/41 Scope
Re: ZF40/41 Scope
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Daar hoef je geen algemeenheid van te maken.
Ik heb al zooi gekocht en later verkocht met winst.
Dan heb je geluk gehad.jurgen schreef:Daar hoef je geen algemeenheid van te maken.
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Niet zo zeer geluk, eerder geduld
maar kom, iedere verzamelaar heeft een andere betekenis van het woord "zooi", wat jij bij wijze van spreken weggooit, zou ik een mooie aanwinst kunnen vinden.
maar kom, iedere verzamelaar heeft een andere betekenis van het woord "zooi", wat jij bij wijze van spreken weggooit, zou ik een mooie aanwinst kunnen vinden.
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Dat klopt. Maar feit is dat kwaliteit zichzelf verkoopt en ''zooi'' niet. Zoveel geduld heb ik er in ieder geval niet voor.jurgen schreef:Niet zo zeer geluk, eerder geduld
-
- Lid
nouja, geduld, een weekje of 2,3 en het was verkocht.
Koper tevreden, ik ook tevreden.
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Baseer je dit op één verkoop dan???jurgen schreef:nouja, geduld, een weekje of 2,3 en het was verkocht.
Ik sta (met vaders) maandelijks bijna altijd op twee tot drie beurzen, en de ervaring is dat je troep net zo goed thuis kunt laten (wat ik dan ook doe) en de kwaliteit meeneemt. Dat verkoop je dan goed. Als ik verder niks meer weet te verkopen kan ik altijd nog weer troep meenemen, maar dat hoop ik niet

-
- Lid
Ja inderdaad, kwaliteit verkoop je toch altijd sneller dan ''rotzooi'' maarja volgens mij is alles wat jullie hebben kwaliteitmgschutze schreef:Baseer je dit op één verkoop dan???jurgen schreef:nouja, geduld, een weekje of 2,3 en het was verkocht.
Ik sta (met vaders) maandelijks bijna altijd op twee tot drie beurzen, en de ervaring is dat je troep net zo goed thuis kunt laten (wat ik dan ook doe) en de kwaliteit meeneemt. Dat verkoop je dan goed. Als ik verder niks meer weet te verkopen kan ik altijd nog weer troep meenemen, maar dat hoop ik niet

mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- willysproject
- Lid
- Men hoeft niet slim te zijn om tevreden te zijn...
(oud Vlaams spreekwoord)
- De grootste zot is ook vaak de gelukkigste mens...
(eveneens een oud Vlaams spreekwoord)
MvG,
Gerd V
(oud Vlaams spreekwoord)
- De grootste zot is ook vaak de gelukkigste mens...
(eveneens een oud Vlaams spreekwoord)

MvG,
Gerd V
jurgen schreef:nouja, geduld, een weekje of 2,3 en het was verkocht.
-
- Lid
Foutje, een woord verkeerd, het moest zijn: en het IS verkocht.mgschutze schreef:Baseer je dit op één verkoop dan???jurgen schreef:nouja, geduld, een weekje of 2,3 en het was verkocht.
Alhoewel ik niet heel de tijd "rommel" verkoop ofzo, straks krijgt men dat idee nog en dat is dus niet de bedoeling

Maar op een beurs moet je uiteraard niet met enkel zooi gaan staan, daar komen de mensen niet voor...
- S1991
- Lid
- Contacteer:
[quote="luc]Een paar honderden euros geven voor iets dat half weg geroest is en niet kompleet is ,is zijn geld niet waard
Hoe lang staat hij al te koop ?
Beter een paar eurotjes meer en een mooie kopen
[/quote]
Zeeeeer mooie scopes
Allemaal van jou? Ziet er goed uit
Hoe lang staat hij al te koop ?
Beter een paar eurotjes meer en een mooie kopen

Zeeeeer mooie scopes

Allemaal van jou? Ziet er goed uit

“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Mensen kunnen we aub terug naar de vraag?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Op 2de hands.be worden ze geregeld aangeboden.
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
-
- Lid
Zeer mooie scopes luc!
En niet te vergeten de mooie borsteltjes erbij
.
Zelf ben ik wat meer fan van de grote scopes.

En niet te vergeten de mooie borsteltjes erbij

Zelf ben ik wat meer fan van de grote scopes.

Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Zeker wetenErik S. schreef:Zeer mooie scopes luc!
En niet te vergeten de mooie borsteltjes erbij.
Zelf ben ik wat meer fan van de grote scopes.![]()