Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb al lang niet meer van me laten horen maar ik zit met een vraag is deze Duitse helm origineel wo2?
Op sommige plaatsen zit nog groene verf en de helm heeft geen sporen van decals ofzo..En het gat wat in de bovenkant zit is me ook een raadsel mss doorgeroest of een of andere inslag van iets geweest al iemand dat weet hoor ik het ook graag...Als iemand nog meer foto's nodig heeft om iets over de helm te kunnen zeggen laat het maar weten .
Wat is de waarde van de helm eigenlijk? Want mss doe ik hem weg dan en zoek ik me een bovo helmpje van de luftwaffe waarvan je de decal nog een beetje ziet...Ik weet niet precies hoeveel die kosten zo'n 50-80 euro? Want ik weet vrijwel niets van Duits omdat ik US spaar..Maar er zijn wat Duitse dingetjes die ik wel leuk vind .
Gi collector schreef:Wat is de waarde van de helm eigenlijk? Want mss doe ik hem weg dan en zoek ik me een bovo helmpje van de luftwaffe waarvan je de decal nog een beetje ziet...Ik weet niet precies hoeveel die kosten zo'n 50-80 euro? Want ik weet vrijwel niets van Duits omdat ik US spaar..Maar er zijn wat Duitse dingetjes die ik wel leuk vind .
Kevin
Als je echt een wil waarvan de decal nog zichtbaar is dan kunnen de prijzen wel makkelijk boven de €100 oplopen.
The death of one man is a tragedy. The death of millions is a statistic.
Gewoon een tip,weg met die BOVO spullen (is alleen leuk als je ze zelf vind!),en gewoon sparen tot je een echte mooie helm kunt kopen!Kost wel meer,maar dan heb je wel wat!