Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals ik in het andere topic aangaf ben ik geen fan van de etiketjes.
de tekst, lay-out en het papier van het etiketje behorende aan de spiegel is in mijn ogen te nieuw en oogt niet als originele etiketjes die ik in handen heb gehad.
Zo ook degene om het scheermesje, het etiketje is in mijn ogen een middel om van een (burger)scheermesje een SA item te maken. Heb je beide papiertjes al eens beschenen met een blacklightje. dit kan al een indicatie zijn dat het om nieuw papier gaat.
Maar zijn 100% fakes, niet dat het nieuwe spiegels en scheermesjes zijn, maar ik gok op jaren '50 of zelfs later (veel DDR materiaal oogt oud en is genoeg voorhanden). Maar dat doet er niet toe, dit klopt van geen kant. Ze zijn gewoon met nieuwe etiketten beplakt, als je het papier even bekijkt kun je ook zien dat het géén goed papier is, maar gewoon nieuw gedrukt. Deze zijn als sinds twee jaar op de markt, ze werden in Kassel al massaal aangeboden bij een Duitse handelaar, twee jaar terug (dacht ik zo, kan ook al langer zijn.) Veel handelaren hebben hun assortiment er al mee verziekt.
Ik geloof weet niet of het waar is maar dat doen ze in het oost blok
Dan nemen ze oude scheer mesjes uit de ddr of uit de ussr,
die ogen oud van wegen de slechte kwaliteit. En dan doet
iemand een stikkertje er op en hopla een oud product uit duitsland.
Heb ik ook wel gezien met ss-messen in praag hadden
ze ook een soort labetje gedaan om het handvat en dan
keihard schrewen dat het echt is. Maar dat was ff of
topic.
als er mensen zijn die van mening zijn dat ze niet 100% kloppen mag dat, ik hoef het er daarentegen niet mee eens te zijn.
Ik waardeer de reacties, maar dit zegt niets over mijn overeenstemming daarin.
het is niet duidelijk of ze daadwerkelijk niet kloppen, is dit bewezen, schrijf ik het er gerust bij.
ik heb namelijk nog steeds het gevoel dat het wel kan kloppen. De reden voor verkoop is simpelweg dat ik iets op het oog heb, alleen even het budget niet:-)
Manu Forti schreef:als er mensen zijn die van mening zijn dat ze niet 100% kloppen mag dat, ik hoef het er daarentegen niet mee eens te zijn.
het is niet duidelijk of ze daadwerkelijk niet kloppen, is dit bewezen, schrijf ik het er gerust bij.
ik heb namelijk nog steeds het gevoel dat het wel kan kloppen. De reden voor verkoop is simpelweg dat ik iets op het oog heb, alleen even het budget niet:-)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Tja, volgensmij snap jij het niet helemaal. Het is al meerdere keren aangegeven dat deze items gewoon niet kloppen. Je bent er door je eigen ontwetendheid, ingetrapt. Ik denk dat je dat niet kan hebben, en daardoor een ander ook wil bedriegen.
Manu Forti schreef:als er mensen zijn die van mening zijn dat ze niet 100% kloppen mag dat, ik hoef het er daarentegen niet mee eens te zijn.
Erg raar hoor, wel wo2 in je advertentie zetten en dan de volgende er achter laten komen dat het fake is. Want dat is het zeker!
Dit nu verkopen terwijl jij weet/vernomen hebt dat dit fake is en dan doen alsof het origineel is, is toch gewoon oplichten?
: Misschien een negatieve feedback voor ''Manu Forti'' bij dealer feedback?